Vaata peasisu

E-Eesti Esitluskeskus

Eesti on tänaseks maailmas tuntud kui üks digitaliseerimise eestvedajatest, mistõttu on kasvanud ka huvi meie e-lahenduste, kogemuste ja tuleviku innovatsioonide vastu.

E-Eesti esitluskeskus tutvustab väliskülalistele e-Eesti edulugu, e-lahendusi, IKT sektorit ja koostöövõimalusi edukate e-lahenduste taga olevate kohalike ettevõtete ja ekspertidega.

Tutvu e-Eestiga

Kuidas saame Eesti IKT ettevõtet aidata?

  • Arendame rahvusvahelist kontaktivõrgustikku välisvisiitide ja B2B, B2G, G2G kohtumiste organiseerimise teel
  • Kujundame digiühiskonna mainet läbi kampaaniate, rahvusvahelise meedia ja sotsiaalmeedia kanalite
  • Loome Eesti ettevõtetele ekspordivõimalusi kaasates partnerettevõtteid esitlustele ja workshoppidele

Kogemuslood

Guardtime
Guardtime

Esitluskeskuse üritused on heaks võimaluseks oma sõnumite ja müügiargumentide arendamiseks. Lisaks saab esitluskeskuse delegatsioonide kaudu sisendit oma toodete arendamiseks ning infot selle kohta, kuidas suured sihtkliendid oma tehnoloogialahendusi ja partnereid valivad.

Auvetech
Auvetech

Esitluskeskuse üritused on hea koht enda nähtavuse tõstmiseks ja turundamiseks. Lisaks saab esitluskeskust külastavatele välisdelegatsioonidele pakkuda võimalust sõita isesõitva bussiga, mis jätab alati palju sügavama mulje, kui turundusmaterjalid suudaksid.

Nortal AS
Nortal AS

Esitluskeskuse kaudu saab väärtuslikke kontakte potentsiaalsete klientide näol ning aitab kaasa ka usalduse tekkimisele osapoolte vahel. Esitluskeskuse kaudu saadud kontaktidega toimub jätkusuhtlus mitmel turul ja tasandil.

Digiexpo

Digiexpo on veebikeskond, mis koondab Eesti IKT-ettevõtete loodud e-riigi lahendusi ja e-teenuseid. Platvorm aitab rahvusvahelistel ettevõtetel ja organisatsioonidel siinsete ekspertide ja ettevõtete seast leida sobiva koostööpartneri oma digitaliseerimisplaanide elluviimiseks või e-teenuste arendamiseks.

 

Külasta digiexpot

Eesti auhinnatud käsitöödžinni edu Aasias: Junimperium saatis juba kuu pärast Foodexi messi esimese tellimuse Jaapanisse

Eesti auhinnatud käsitöödžinnivabrik Junimperium astus kindla sammuga Aasia turule, saates vaid kuu pärast osalemist Tokyo Foodexi messil esimese tellimuse Jaapanisse. Sealsed kohalikud baaripidajad ja maaletoojad hindasid kõrgelt nii Junimperiumi unikaalseid maitseid kui ka rahvusvahelisi tunnustusi. Ettevõtte kogemus näitab, et hästi läbimõeldud messiosalus ja tugev toode võivad kiiresti viia uue ekspordituruni. Jaapan – uus tärkav turg käsitöödžinnile Junimperiumi juhatuse liige Priit Põldmäe meenutab, et tänavusele Foodexi messile Jaapanis mindi lootusrikkalt, ent siiski realistlike ootustega: „Oleme varasemalt osalenud suurematel messidel nii Londonis kui Berliinis, aga koos Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) messile minek oli meile esmakordne,“ ütleb Põldmäe. „Jaapan tundus meile põnev

Hansa Liidu jälgedes: Eestit külastab kõrgetasemeline Saksamaa äridelegatsioon

23.-25. aprillini võõrustab Eesti kõrgetasemelist Saksamaa äridelegatsiooni, kuhu kuuluvad Hamburgi ja Lübecki sadamate ning logistikasektori juhid, ettevõtjad ja poliitikakujundajad. Visiidi eesmärk on tugevdada Eesti ja Saksamaa vahelist majanduskoostööd. Eestisse saabuvad teiste seas Lübecki linnapea Jan Lindenau, Hamburgi majandus- ja innovatsiooniministeeriumi sadamate ja logistika direktor Niels Wiecker, Lübecki sadama juht Sebastian Jürgens, Hamburgi sadama Euroopa regiooni juht Marina Basso Michael ning mitmed ettevõtjad. Visiidi fookuses on kestlikud transpordikoridorid, digitaliseerimine ja innovatsioon sadamate ning logistikasektori arendamisel. „Merekaubandus on meie rahvaid ühendanud sajandeid – seda pärandit illustreerib hästi Hansa Liidu võimas võrgustik, mis sidus omavahel meie tähtsamad sadamad. Tänasel ebastabiilsel geopoliitilisel ajastul on

Eesti päikesekatuste tootja Roofit.Solar kasvatas ekspordimahtu 90% ja laieneb USA turule: “Oleme leidnud tugeva kohaliku partneri.”

Eesti tehnoloogiaettevõte Roofit.Solar, mis on tuntud oma esteetiliste ja energiatõhusate integreeritud päikesekatuste poolest, on jõuliselt laienemas üleilmsele turule. Nende lahendused on esindatud juba 25 riigis ja 95% nende toodetest läheb ekspordiks, kuid nüüd on fookus suunatud veelgi suurematele sihtturgudele – eeskätt Põhja-Ameerikasse. Ettevõtte tegevjuht Andres Anijalg selgitab, mis oli ettevõtte eelmise aasta ekspordimahu kasvu taga ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid. Pool müügist tuleb kuuelt eksportturult Roofit.Solari tegevjuht Andres Anijalg kinnitab, et ettevõtte peamised eksporditurud on Saksamaa, Austria, Šveits (DACH regioon), Ühendkuningriik ning nüüd üha rohkem ka USA ja Kanada. “Need turud moodustavad umbes poole meie kogumüügist, kuna sealne nõudlus meie

D’DIFFERENCE’i unikaalne juuksemask võitis ilutööstuse messil Cosmoprof Worldwide 2025 CosmoTrends tunnustuse

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viis kaheksa Eesti ettevõtet ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof Worldwide 2025, mis toimus 20.-22.03 Bolognas. Eesti brändi D’DIFFERENCE toode Fast & Glorious Liquid Hair Mask märgiti “TUNNUSTATUD” tooteks kõrgelt hinnatud CosmoTrends Report 2025 aruandes. D’DIFFERENCE brändijuht Carmen Kibur: “Tegemist ainulaadse tootega juuksehooldusturul, mis annab juustele sekunditega peegelläike, kiirendab juuste kuivamist pärast pesu ja lihtsustab kammitavust ning niisutab juukseid põhjalikult. Kasutada võivad juuksemaski kõik, kes soovivad saavutada lamineeritud juuste efekti kodustes tingimustes.” Cosmoprof Awards konkursile saadetud toodete valikust koostab BEAUTYSTREAMS’i ekspertide meeskond iga-aastase CosmoTrends Report aruande, kogumaks kokku ülemaailmsed ilutrendid, mis kerkivad

Ülemaailmne huvi: Tengelpung leidis messil kliente igalt kontinendilt

Eesti ettevõte Be Secured kaubamärk Tengelpung äratas hiljuti Hispaanias, Barcelonas toimunud rahvusvahelisel IT-messil MWC erinevate riikide ametnike ja küberturvalisuse spetsialistide seas tähelepanu oma häkkimiskindlate turvakottide, -taskute ja -karpidega. Eesootavad kuud tulevad ettevõttele tihedad: kui kõigi huvilistega müügitehinguni jõutakse, on ettevõttel vaja toota kuni paartuhat turvataskut ja -kotti. Eriliseks teeb Tengelpunga kotid ja -taskud see, et need kaitsevad väliselt nutiseadmeid häkkerite rünnakute eest. See on oluline näiteks palju reisivate poliitikute ja valitsuse liikmete, ametnike ning ettevõtjate jaoks, et oma digiseadmeid kaitsta ja vältida petturite ohvriks langemast. Näiteks nende kõige väiksem toode, RFID-kaitsega turvatasku, on mõeldud pangakaartide, ID-kaartide ja autovõtmete kaitseks signaalivaraste

Sind võib veel huvitada

Tagasi üles