Vaata peasisu
Võimalused

Leia sihtturg

Vali riik

eksport Keeniasse

  • Keenia on suuruselt 100. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Keeniasse eksporditud kaupade väärtus oli 1,93 miljonit eurot ja Kenyast imporditud kaupade väärtus oli 69,5 tuhat eurot. Keenia majandus moodustab 46% kogu Ida-Aafrika SKP-st, 50 miljoni elanikuga Keenias on ametlik keel inglise keel.

Vali riik

Lõuna-Korea

  • Lõuna-Korea on suuruselt 33. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Korea Vabariiki eksporditud kaupade väärtus oli 70,6 miljonit eurot ja Korea Vabariigist imporditud kaupade väärtus oli 96,2 miljonit eurot.

eksport Jaapanisse

  • Jaapan on suuruselt 26. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Jaapanisse eksporditud kaupade väärtus oli 94,2 miljonit eurot ja Jaapanist imporditud kaupade väärtus oli 52 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmis põhjalik Jaapani turule sisenemise strateegia, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport Indiasse

  • India on suuruselt 29. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Indiasse eksporditud kaupade väärtus oli 76,5 miljonit eurot ja Indiast imporditud kaupade väärtus oli 81,9 miljonit eurot.

eksport araabia ühendemiraatidesse

  • Araabia Ühendemiraadid on suuruselt 36. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Araabia Ühendemiraatidesse eksporditud kaupade väärtus oli 62,7 miljonit eurot ja Araabia Ühendemiraatidest imporditud kaupade väärtus oli 35,2 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmisid põhjalikud Laheriikide (Katar, Saudi-​Araabia ja Araabia Ühendemiraadid) turgudele sisenemise strateegiad, mis on nüüd kättesaadavad kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

Vali riik

eksport ühendkuningriiki

  • Suurbritannia on suuruselt 11. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal eksporditud kaupade väärtus oli 438 miljonit eurot ja imporditud kaupade väärtus oli 219 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmis põhjalik Ühendkuningriigi turule sisenemise strateegia, mis on kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport rootsi

  • Rootsi on suuruselt 3. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Rootsi eksporditud kaupade väärtus oli 1,55 miljardit eurot ja Rootsist imporditud kaupade väärtus oli 1,62 miljardit eurot.

eksport poolasse

  • Poola on suuruselt 8. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Poolasse eksporditud kaupade väärtus oli 652 miljonit eurot ja Poolast imporditud kaupade väärtus oli 1,68 miljardit eurot.

Eksport Norrasse

  • Norra on suuruselt 9. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Norrasse eksporditud kaupade väärtus oli 585 miljonit eurot ja Norrast imporditud kaupade väärtus oli 165 miljonit eurot.

eksport Prantsusmaale

  • Prantsusmaa on suuruselt 13. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Prantsusmaale eksporditud kaupade väärtus oli 373 miljonit eurot ja Prantsusmaalt imporditud kaupade väärtus oli 428 miljonit eurot.

eksport Soome

  • Soome on suuruselt 1. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Soome eksporditud kaupade väärtus oli 2,74 miljardit eurot ja Soomest imporditud kaupade väärtus oli 2,72 miljardit eurot.

eksport Saksamaale

  • Saksamaa on suuruselt 5. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Saksamaale eksporditud kaupade väärtus oli 1,27 miljardit eurot ja Saksamaalt imporditud kaupade väärtus oli 2,38 miljardit eurot.

Eksport Taani

  • Taani on suuruselt 10. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Taani eksporditud kaupade väärtus oli 493 miljonit eurot ja Taanist imporditud kaupade väärtus oli 392 miljonit eurot.

Vali riik

eksport ameerika ühendriikidesse

  • Ameerika Ühendriigid on suuruselt 6. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Ameerika Ühendriikidesse eksporditud kaupade väärtus oli 714 miljonit eurot ja Ameerika Ühendriikidest imporditud kaupade väärtus oli 315 miljonit eurot.

Küsi nõu eksperdilt

  • Lõuna-Korea turu ülevaade
  • Sektoripõhine taustinformatsioon
  • Ärikontaktide loomine
  • Riskid ja võimalused turule sisenemisel
  • Toote sobivuse hindamine
  • Regulatsioonid ja piirangud

Usaldusväärne materjal

Analüüs vaatleb Lõuna-Korea majandust kui ekspordi sihtturgu ja otseinvesteeringute lähteriiki ning annab ülevaate olulistest aspektidest, millega ettevõtted peaksid sealsele turule sisenemisel ja seal äri ajamisel arvestama. Analüüsi käigus defineeriti Lõuna-Korea turul kõrgeimat potentsiaali omavad Eesti majandussektorid vastavalt Lõuna-Korea turu vajadustele ja ootustele. Seejärel teostati valitud sektorite kohta süvaanalüüs ja kaardistati turuteekonnad.

Telli analüüs

Lõuna-Korea uudised

Eesti puitehitus pälvis Lõuna-Koreas suurt tähelepanu

11 Eesti puidu- ja arhitektuuriettevõtet koos Eesti Puitmajaliiduga osalesid veebruari lõpus Aasia juhtival ehitus- ja arhitektuurimessil Korea Build 2025, et tutvustada jätkusuutlikke ja innovaatilisi puitlahendusi. Eesti ühisstend ning tootjate ja arhitektide esinemised pälvisid suurt tähelepanu, kuna kohalik turg otsib keskkonnasõbralike materjale ja moodullahendusi, mille osas Eesti on innovatsiooni eesrinnas. Messil osalemine tõi Eesti ettevõtetele juba esimestel päevadel uusi kliente ja koostööpartnereid. Korea Build 2025 messi raames toimunud Off-Site Construction (tööstusliku ehituse) konverentsil tutvustas Eesti Puitmajaliidu tegevjuht Annika Kadaja kohalikele ehitus- ja tehnoloogiaettevõtetele Eesti puit- ja moodulehituse lahendusi. “Nii mess kui ka Eesti ettevõtete esinemised andsid Eesti puitmajasektorile palju nähtavust ning

Ükssarviku hoiatus: H2Electro teeb vesiniku tootmises revolutsiooni

Eesti ettevõttele H2Elektro, mis valmistab vesiniku tootmiseks vajalikke komponente, avanesid uksed pikaajaliseks koostööks Lõuna-Koreas. Tänane suur koostööprojekt loob hea pinnase tulevikus veel suuremate ettevõtetega nagu Hyundai või Toyotaga koostööks, loodab ettevõtte asutaja ja tegevjuht Henrik Hal. H2Electro valmistab rohelise energia ehk vesiniku tootmiseks vajalikke komponente. Täpsemalt tähendab see, et ettevõtte Tartu piloottehases toodatakse kõrgtemperatuurse elektrolüüseri üksikelemente ehk keraamilisi rakke (cell – ingl. k) ning virnasid (stack – ingl. k). „Meie innovatsioon peitub uudsetes materjalides,“ toonitas Hal. „Teine oluline aspekt on see, kuidas me neid rakke toodame.“ Ettevõttel on Tartu Teaduspargis 250 m2 pinda, kus kõrgtemperatuursetes ahjudes etapiviisiliselt mainitud rakud valmivad,

Eesti kohvibränd Kohe sisenes Lõuna-Korea turule ja püüdleb Amazoni

Aastaid siinsel turul tegutsenud lahustuva kohvi bränd Kohe piilub naaberriikidesse laienemise kõrvalt ka pisut kaugemale – hiljuti siseneti Lõuna-Korea turule ning eesmärgiks on hakata müüma lahustuvat kohvi ka Amazonis. Korea turule sisenemine sai alguse huvist uute regioonide vastu, kuhu laieneda ning EIS-i toel osaleti sealsel toidumessil. Otsustavaks saigi usaldusväärse maaletooja leidmine, kes aitas kohandada brändi ja pakendit Korea turu vajadustele. Kuigi esimesed kogemused on veel värsked, on ettevõttel ambitsioon kasvada Korea suurimaks lahustuva kohvi brändiks ja järgmisena suunduda Jaapani turule. Järgneb intervjuu Coffee Crystal OÜ müügi-ja ekspordijuhi Jordan Vähesooga. Millistel turgudel Coffee Crystal hetkel tegutseb ja miks sisenete nüüd just

Eesti Vesinikuorg sõlmis ühiste kavatsuste memorandumi Lõuna-Korea Chungnami Tehnopargiga

Augustis sõlmisid Eesti Vesinikuorg ja Chungnam Tehnopark ühiste kavatsuste memorandumi (MOU), et edendada ülemaailmset vesinikutööstust. Sõlmitud memorandumi eesmärk on vahetada teavet madala süsinikusisaldusega energiakandjate kohta ja edendada koostööd vesinikule keskenduvates rakendusvaldkondades. Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm, kes allkirjastas memorandumi Eesti Vesinikuoru nimel, avaldas lootust, et koostöö Chungnami Tehnopargiga võimaldab mõlemal poolel ühiselt olla ülemaailmses vesiniku arengus eesliinil. Memorandumi peamised punktid hõlmavad teabevahetust vesinikutööstuse arendamiseks, ettevõtete omavahelist koostööd rahvusvaheliste ärivõimaluste suurendamiseks ning võrgustiku loomist vesinikutööstusega seotud valdkondades. Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm ja Seo Gyu-seok, director of Chungnam Technopark. Chungnam Tehnopark plaanib memorandumi läbi edendada ettevõtete toetust, ärikoostööd ja

Mull° drinks laieneb Lõuna-Koreasse: eesmärgiks müüa 300 000 pudelit aastas

Eesti joogitootja Mull° drinks, tuntud oma kvaliteetse vahuveini ja alkoholivabade jookide poolest, on sihikule võtnud elava Lõuna-Korea turu. Pühendudes kvaliteedile ja jätkusuutlikkusele, soovib ettevõte tutvustada oma tooteid nõudlikele Korea tarbijatele. „Aasia, eriti Lõuna-Korea ja Jaapan, pakuvad sarnast majanduslikku maastikku Balti regiooniga,“ ütles Mull° drinks’i tegevjuht ja asutaja Lauri Sild mõni kuu tagasi. Mull° drinks tunnistab regioonidevahelisi majanduslikke paralleele ja valmistub nüüd debüteerima Koreas. Ettevõtte laienemisstrateegia tugineb ühistele kultuurilistele nüanssidele ja tarbijate eelistustele. Lõuna-Korea on üks ettevõtte peamistest sihtturgudest, kus elab üle 51 miljoni inimese, ning meeskond on optimistlik piirkondlike väljavaadete osas. Mull° drinks’i edu südames peitub pühendumine puhtusele. Ettevõte väldib

Tagasi üles