Vaata peasisu

Praktiline ringmajanduse baaskoolitus

Ringmajanduse baaskoolitus: praktilist kasutust leidvad lahendused Sinu ettevõttele (teine koolitusgrupp)

Mis on rohepööre? Mis on ringmajandus ja kuidas selle põhimõtete rakendamine Sinu ettevõtet aitab? Mida mõista rohepesu all ja kuidas seda vältida? Mida tähendavad lühendid EPD, ESG, LCA? Kuidas aitab Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus ettevõtjaid ringmajandusele üleminekul?  

Leia ülaltoodud küsimustele praktilist kasutust leidvad vastused, osaledes „Praktilisel ringmajanduse baaskoolitusel“ 6. ja 13. veebruaril kell 14:00-17:00 (2 koolituspäeva). Koolituse viivad läbi Teeme Ära Sihtasutuse kogenud ringmajanduse koolitajad Kadri Kalle ja Mayri Tiido.

Koolitusgrupi maksimaalne suurus on 30 osalejat.

Registreerumine on avatud kuni 26.01 k.a. PS! Koolitusele saavad registreeruda ettevõtted.

Toimumise kuupäev
06. - 13. veebruar 2024
Keel
eesti keel
Asukoht
veebikoolitus, Zoom (link saadetakse osalejaile peale registreerumise lõppu)
Kulu
Koolitusel osalemine on tasuta
Staatus
Registreerimine suletud
Registreeru

Osale koolitusel, et

  • mõista peamiste rohevaldkonna terminite tähendust
  • mõista ringmajanduse olulisust, põhimõtteid ja tegevusi
  • osata ringmajanduse põhimõtteid oma ettevõtte kontekstis praktiliselt rakendada
  • teada ja orienteeruda ringmajandusega seotud Euroopa Liidu ja Eesti suundades ja riigipoolsetes toetusmeetmetes

Kes on oodatud koolitusel osalema?

Koolitusele saavad registreeruda ettevõtted, eelisjärjekorras on koolitusele oodatud tööstusettevõtjad.

Ajakava ja ülesehitus

6. veebruar kell 14:00-17:00 virtuaalselt

  • 14:00 – 15:15 Rohevaldkonna terminid ja ringmajanduse põhimõtted
  • 15:30 – 17:00 Oskused ringmajanduse rakendamiseks

Kahe sessiooni vahepeal väike kodutöö teadmiste kinnistamiseks.

13. veebruar kell 14:00-17:00 virtuaalselt

  • 14:00 – 15:30 Ringmajanduse rakendamine ettevõttes
  • 15:45 – 17:00 Euroopa Liidu ja Eesti suunad, järgmised sammud

Tunnistuse soovijatele tuleb lisaks koolituspäevadel osalemisele täita teadmiste kontroll koolituse järgselt.

Koolituse ajakava

6. veebruar kell 14:00-17:00 virtuaalselt

  • 14:00 – 15:15 Rohevaldkonna terminid ja ringmajanduse põhimõtted
  • 15:30 – 17:00 Oskused ringmajanduse rakendamiseks

Kahe sessiooni vahepeal väike kodutöö teadmiste kinnistamiseks.

13. veebruar kell 14:00-17:00 virtuaalselt

  • 14:00 – 15:30 Ringmajanduse rakendamine ettevõttes
  • 15:45 – 17:00 Euroopa Liidu ja Eesti suunad, järgmised sammud

Tunnistuse soovijatele tuleb lisaks koolituspäevadel osalemisele täita teadmiste kontroll koolituse järgselt.

Kontakt

Kontakt

Anari Lilleoja
teenusejuht
Fotod: Eesti meretööstus otsib rahvusvaheliselt messilt uusi koostööpartnereid

EAS viib kaheksa ettevõtet Eesti ühisstendiga meretööstuse messile SMM 2022, mis toimub 6.-9. septembrini Hamburgis. SMM mess on maailma juhtiv merendussektori mess, kus sel aastal osalevad ca 2000 eksponenti ja üle 40 000 külastaja enam kui 100 riigist. „Messi mastaabist annab aimu see, et see toimub kokku ligi 90 000 ruutmeetril, mis on kümme korda suurem kui Pirita teel asuv Eesti Näituste messikeskus,“ näitlikustas EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns. Tänavu on fookuses merenduses toimuv üleminek rohelisele energiale, digitaliseerimine ja kliimamuutused. „See on ülihea võimalus Eesti ettevõtetele tutvustada oma uusi tooteid, end meretööstuse trendide ja arengutega kurssi viia ja uusi kontakte luua,“

Valminud on turundusmaterjalid kõigile neile, kes soovivad oma tooteid, teenuseid või sektorit rahvusvahelisel tasandil esitleda

Kõigile neile, kes soovivad oma tooteid, teenuseid või sektorit rahvusvahelisel tasandil professionaalselt ja efektiivselt esitleda, on koostöös sektorite liitude ja ettevõtetega loodud spetsiaalsed turundusmaterjalid. Nende eesmärk on toetada neid, kes Eestit esindavad või soovivad tutvustada konkreetset sektorit maailmas ning on mõeldud kasutamiseks kõigile: Eesti eksportivad ja eksporti plaanivad ettevõtted, sektorite esindajad, poliitikud, ametnikud ning äridelegatsioonid jne.  Materjalid on loodud kaheksale kiire kasvupotentsiaaliga ekspordisektorile – haridustehnoloogia, tervisetehnoloogia, kaitsetööstus, puidutööstus, toidu- ja joogitööstus, merendus, IKT ja rohetehnoloogia. Kuidas saavad need turundusmaterjalid Sind aidata?  Olgu tegu sektori tutvustamisega uuel eksportturul, investoritele esitlemise või rahvusvahelisel konverentsil ettekande tegemisega – need materjalid pakuvad väärtuslikku tuge.

RAIKU teeb koostööd maailma suurima luksuskaupu tootva ettevõttega LVMH ja plaanib ehitada tehase Prantsusmaale 

RAIKU toodab 100% naturaalseid puidust vedrukesi, mis on täielikult komposteeruvad, tugeva kaitsevõimega ja ilusa väljanägemisega, asendamaks mullikilet ja muid ühekordseid pakkematerjale.  Uue tehnoloogia arendustegevust on aastate jooksul finantseerinud nii erainvestorid, Eesti riik kui ka Euroopa Innovatsiooninõukogu ning ettevõte ehitab hetkel oma esimest piloottehast Tallinnas. Järgmine siht on laieneda Prantsusmaale, kust tuleb peamine huvi RAIKU toodete vastu.  RAIKU on üks 30 ettevõttest, mis valiti rohkem kui 1500 kandidaadi seast osalema Louis Vuittoni ärikiirendi programmis. 1987. aastal loodud LVMH grupp hõlmab nüüdseks üle 75 brändi, millest igaüks on tuntud kvaliteetsete ja luksuslike toodete poolest, sealhulgas nt Louis Vuitton, Christian Dior ja Moët

Esimese edasimüüja arreteerimine messiboksis ja 20 000 kilo mett müüdud: Artisan Honey jagab Jaapani turu kogemust

Artisan Honey on Eesti ettevõte, mis keskendub peamiselt koduturule, pakkudes siin gurmeetooteid ja ärikingitusi. Kuid lisaks on ettevõttel märkimisväärne kogemus ka välisturgudel, sealhulgas edukas laienemine Jaapanisse. Oma kogemusest räägib Artisan Honey asutaja Sander Sulane.  Sulase sõnul võttis Jaapani turule sisenemine aega ja nõudis sihikindlust, kuid järjepidev töö ning head partnerid on aidanud neil seal saavutada edu. Jaapani tarbijate kõrged nõudmised ja kultuurilised eripärad on tema sõnul pakkunud nii väljakutseid kui ka väärtuslikke õppetunde. Tulevikus plaanib Artisan Honey jätkata laienemist Jaapanis ning kaalub sisenemist ka Lõuna-Korea ja Singapuri turgudele.  Järgneb intervjuu Sander Sulasega.  Millistel turgudel Artisan Honey hetkel tegutseb?  Artisan Honey

Ekspordis peab üha rohkem arvestama ka sihtturgude kultuuriliste eripärade ja väärtustega

Äris üle maailma on küll olulised lepingud, tehingud ning raha liikumine ehk tavapärane äripraktika, kuid eduka välisturgudele laienemise strateegiate väljatöötamisel mängivad väga olulist rolli ka kohalike kultuuriliste väärtuste mõistmine ja nende rakendamine, räägib Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) ekspordi osakonna juht Eva-Kristiina Ponomarjov.  Kuidas neid väärtusi ja eripärasid mõtestatakse, mis need on ja millist rolli need mängivad uute sihtriikide valikul? Sellest pikemalt käesolevas juhtkirjas.  Väärtused kui kompass  Eva-Kristiina sõnul on väärtused näiteks EISis kui kompass, mis suunab organisatsiooni ja selle töötajaid. Eriliselt rõhutatakse avatust, paindlikkust ja usaldusväärsust – kolm väärtust, mis on tänapäeva globaliseerunud maailmas üha olulisemad. EISi tugevaim külg

INTERVJUU | YOOKi juht Katre Kõvask ärist Laheriikidest: unusta ära vanamoodne e-mail, lae alla Whatsapp ja ole kohal

YOOK, uusim kaerajoogitootja Euroopas, on seadnud oma fookuse eksporditurgudele, eelkõige kiirelt kasvavatele Laheriikidele. Kuigi alternatiivsete piimade turul võiks tunduda loogiline keskenduda Euroopale, selgub, et tihe konkurents ja kõrged hinnatasemed seal teevad kaugemad turud, nagu Saudi Araabia ja Kuveit, ahvatlevamaks. Intervjuus räägib YOOKi tehase juht Katre Kõvask veel, kuidas nad on kohandanud oma strateegiat, arvestades Laheriikide kultuurilist eripära ja tarbija eelistusi, ning millised väljakutsed on seni nende teele sattunud. Samuti jagab ta oma kogemusi sealsest ärikultuurist, võrgustike loomisest ja turule sisenemise pikaajalisest strateegiast.  Katret intervjueeris Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) Laheriikide ekspordinõunik Ege Devon.  Katre, mis ajendas YOOKi vaatama eksporditurgudest just

Tagasi üles