Vaata peasisu
Kaasrahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Seminar: India toidu- ja joogiturg – võimalused ja väljakutsed

India on muutumas üha atraktiivsemaks turuks ülemaailmsete toidu- ja joogibrändide jaoks, põhjuseks muutuv demograafia ja tarbijaeelistused, sissetulekute kasv, moodsa jaemüügi tekkimine.

See avab võimalused tarnijatele Eestis, kuid turule sisenejad peavad arvestama selle turu ainulaadsete väljakutsetega.

EIS kutsub Eesti ettevõtteid osalema informatiivsel seminaril, kus käsitleme teemasid nagu toidu- ja joogisektori suundumused ja India klientide tarbijakäitumine, regulatiivsed küsimused ja standardid, konkurentsialased väljakutsed ja peamised kasvusegmendid Indias.

Seminarijärgsel networkingul on võimalus kohtuda India toidu- ja joogisektori ekspertide/importijatega.

Seminariga on võimalik liituda ka veebiülekande teel, liitu meiega siin https://zoom.us/j/92204660437?pwd=c3FkUjFUUDg4N3hETTdNNWlmT2ZhQT09

 

Toimumise kuupäev
27. november 2023, 13:30
Keel
inglise keel
Asukoht
Stillframe stuudio, Suur-Sõjamäe 37a, Tallinn
Kulu
Tasuta
Staatus
Registreerimine suletud
Registreeri

Kellele on üritus mõeldud?

Eesti toidu-​ ja joogisektori ettevõtetele:

  • kes on huvitatud India turust ja soovivad saada rohkem informatsiooni
  • kes soovivad siseneda India turule
  • kes soovid müüa ome tooteid Indiasse (B2B, B2C)

Mida ma saan?

Kasulikku turuinfot

Kindlustunde turu sobivuse osas

Infot turu kasvusegmendidest

Ajakava

13.30 Registreerimine

14.00 Avasõnad ja tutvustus, Vinod Basliyal, EIS

14.10 India joogituru ülevaade (alkohol ja mittealkohol), Ankur Chawla, Scopebev

14.45 Piima- ja lihatööstuse ekspordivõimalused Indias, Kushank Wadhwa, RP Gourmet Foods Private Limited

15.20 Väljakutsed ja kasvupotentsiaal India HORECA sektoris, Ravi Joshi, DLF Hospitality Group

15.55 Kokkuvõte, Grace Nathaniel, EIS

16.00 – 17.00 Networking

 

Esinejad

Ankur Chawla

Sommeljee ja joogiekspert.

Chawla kujundas joogiprogrammi JW Marriott’is New Delhis, ametilt joogidirektor ja aastatel 2014-2017 oli tal Marriott’i Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna jooginõukogu liikmena globaalne roll. Chawla on nõutud kõneleja nii riiklikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, sealhulgas sellistel üritustel nagu TEDx, Hongkongi rahvusvaheline veini- ja kangete alkohoolsete jookide mess, Josh Talks, Delwine Awards, BW Hotelier ja erinevad haridusasutused.

Ta on kaasasutajaks ettevõttele Responsible Whatr, mis pakub India esimest looduslikku allikavett Himaalaja alalt, vesi pakendatud taaskasutatavatesse alumiiniumpurkidesse, eesmärgiga võidelda ühekordselt kasutatava plastiku probleemiga. Ta on ka konsultatsioonifirma “ScopeBev” asutaja, kes on pakkunud edukaid projekte ja nõustamisteenuseid nii rahvusvahelistele kui ka kodumaistele joogibrändidele ja restoranidele kogu tööstusharus.

Ankur Chawla saavutused on toonud talle mitmeid prestiižseid auhindu ja tunnustusi nagu “Aasta joogiprofessionaal” ja “Aasta sommeljee / joogijuht”.

Ravi Joshi

Materjali- ja logistikakorralduse ning loodusteaduste magistrikraadi omandanud Joshi on ekspert materjalide haldamises, hangetes ja ladustamises.

Alustades Hyatt Hotel’i ostuassistendina, on tema teekond läbi mitme Hyatt Hotel’i, Austraalia kruiisilaevade, The Lodhi Hotel’i ja DLF-i aidanud tal kujuneda turustrateegia planeerijaks ja läbirääkimiste spetsialistiks.

Seminarist

13.30 Registreerimine

14.00 Avasõnad ja tutvustus, Vinod Basliyal, EIS

14.10 India joogituru ülevaade (alkohol ja mittealkohol), Ankur Chawla, Scopebev

14.45 Piima- ja lihatööstuse ekspordivõimalused Indias, Kushank Wadhwa, RP Gourmet Foods Private Limited

15.20 Väljakutsed ja kasvupotentsiaal India HORECA sektoris, Ravi Joshi, DLF Hospitality Group

15.55 Kokkuvõte, Grace Nathaniel, EIS

16.00 – 17.00 Networking

 

Ankur Chawla

Sommeljee ja joogiekspert.

Chawla kujundas joogiprogrammi JW Marriott’is New Delhis, ametilt joogidirektor ja aastatel 2014-2017 oli tal Marriott’i Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna jooginõukogu liikmena globaalne roll. Chawla on nõutud kõneleja nii riiklikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, sealhulgas sellistel üritustel nagu TEDx, Hongkongi rahvusvaheline veini- ja kangete alkohoolsete jookide mess, Josh Talks, Delwine Awards, BW Hotelier ja erinevad haridusasutused.

Ta on kaasasutajaks ettevõttele Responsible Whatr, mis pakub India esimest looduslikku allikavett Himaalaja alalt, vesi pakendatud taaskasutatavatesse alumiiniumpurkidesse, eesmärgiga võidelda ühekordselt kasutatava plastiku probleemiga. Ta on ka konsultatsioonifirma “ScopeBev” asutaja, kes on pakkunud edukaid projekte ja nõustamisteenuseid nii rahvusvahelistele kui ka kodumaistele joogibrändidele ja restoranidele kogu tööstusharus.

Ankur Chawla saavutused on toonud talle mitmeid prestiižseid auhindu ja tunnustusi nagu “Aasta joogiprofessionaal” ja “Aasta sommeljee / joogijuht”.

Ravi Joshi

Materjali- ja logistikakorralduse ning loodusteaduste magistrikraadi omandanud Joshi on ekspert materjalide haldamises, hangetes ja ladustamises.

Alustades Hyatt Hotel’i ostuassistendina, on tema teekond läbi mitme Hyatt Hotel’i, Austraalia kruiisilaevade, The Lodhi Hotel’i ja DLF-i aidanud tal kujuneda turustrateegia planeerijaks ja läbirääkimiste spetsialistiks.

Kontakt

Kontakt

Grace Neha Nathaniel
Project Manager (India)
Edulugu messilt Korea Build 2025: Eesti arhitektuuritarkvara jõudis Korea turule

EISi korraldatud äridelegatsiooni tulemusel leidis Eesti arhitektuuribüroo Creatomus Solutions Lõuna-Koreast koostööpartneri – puidust moodulmajade tootja Space Factory. Eesti ettevõte arendab tootja jaoks nutikat tarkvara, mis aitab automatiseerida moodulmajade projekteerimist ja viib Eesti tehnoloogia uuele kontinendile. Veebruari lõpus toimus Lõuna-Koreas Aasia juhtiv ehitus- ja arhitektuurimess Korea Build 2025, kus Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud äridelegatsiooni raames võttis messist osa 11 Eesti puidu- ja arhitektuuriettevõtet. Messil toimus ka Eesti arhitektuuri- ja disainiseminar, kus osales üle 150 Korea arhitekti ja ehitusvaldkonna spetsialisti. Eesti messiesinemised keskendusid jätkusuutlikule puitarhitektuurile ja innovaatilistele lahendustele – valdkondadele, mis üha enam kõnetavad Lõuna-Korea ehitussektorit.  Esimesest kontaktist koostööni  Creatomus

Saku Õlletehas alustas eksporti Indiasse

Saku Õlletehas laieneb maailma ühele suurimale ja kiiremini kasvavale turule – ligikaudu 1,4 miljardi elanikuga Indiasse. Saku Õlletehase toodangust jõuavad Indias poelettidele Saku Originaal, Saku Kuld, Rock IPA ja Saku On Ice. Esimene kogus tooteid peaks jõudma India poelettidele juba juuli teises pooles. Saku Õlletehase peamised eksporditurud on traditsiooniliselt Läänemere ümbruse ja erinevad muud Euroopa riigid. Aastaid on Saku eksportinud oma tooteid Islandile, Saksamaale, Küprosele, Kreekasse, Hispaaniasse ja Slovakkiasse ning kaugematesse riikidesse, nagu Araabia Ühendemiraadid, Hiina ja Austraalia. Möödunud aastal lisandusid uute eksporditurgudena Malta, Rumeenia ning 130 miljoni elanikuga saareriik Jaapan. Tänavu alustab Saku Õlletehas aga oma seni suurimale turule

Eesti auhinnatud käsitöödžinni edu Aasias: Junimperium saatis juba kuu pärast Foodexi messi esimese tellimuse Jaapanisse

Eesti auhinnatud käsitöödžinnivabrik Junimperium astus kindla sammuga Aasia turule, saates vaid kuu pärast osalemist Tokyo Foodexi messil esimese tellimuse Jaapanisse. Sealsed kohalikud baaripidajad ja maaletoojad hindasid kõrgelt nii Junimperiumi unikaalseid maitseid kui ka rahvusvahelisi tunnustusi. Ettevõtte kogemus näitab, et hästi läbimõeldud messiosalus ja tugev toode võivad kiiresti viia uue ekspordituruni. Jaapan – uus tärkav turg käsitöödžinnile Junimperiumi juhatuse liige Priit Põldmäe meenutab, et tänavusele Foodexi messile Jaapanis mindi lootusrikkalt, ent siiski realistlike ootustega: „Oleme varasemalt osalenud suurematel messidel nii Londonis kui Berliinis, aga koos Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) messile minek oli meile esmakordne,“ ütleb Põldmäe. „Jaapan tundus meile põnev

Kagu-Aasia ekspordipäeval avalikustati Malaisia, Tai, Vietnami, Indoneesia, Filipiinide ja Singapuri turgudele sisenemist toetavad ekspordistrateegiad

Välisministeeriumis toimus 3. aprillil Kagu-Aasia ekspordipäev, mis tõi kokku ettevõtjad, rahvusvahelised eksperdid ja diplomaadid. Üritusel jagati kogemusi ja nõu ning avalikustati ekspordi strateegiad erinevatele Kagu-Aasia turgudele sisenemise toetamiseks. Ürituse avas välisministeeriumi välismajanduse ja arengukoostööküsimuste asekantsler Mariin Ratnik, kes rõhutas Kagu-Aasia kui regiooni võimalusi. „Mul on hea meel näha, et nii paljud Eesti ettevõtted on valmis avastama uusi võimalusi maailma ühes dünaamilisemas ja kiirema majanduskasvuga piirkonnas. Kagu-Aasia on majanduslikult erakordselt elujõuline piirkond, kus elab üle 680 miljoni inimese ja asuvad maailma kiiremini kasvava majandusega riigid,“ rääkis Ratnik. Asekantsleri sõnul iseloomustab piirkonda noor ja tehnoloogialembene rahvastik ning kasvav keskklass. „See piirkond on

Kosilased himustavad Eesti haridusidu ALPA Kids

Eesti haridustehnoloogia ettevõte ALPA Kids, mis tegutseb hetkel kaheksal välisturul, kasvab nii kiiresti, et kasutajaskonna tempokas suurenemine on äratanud huvi mitmete suurettevõtete hulgas. „Oleme saanud juba mitmeid ettepanekuid väljaostuks, seejuures veel riskikapitali kaasamatagi,“ ütles ALPA Kidsi kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles. ALPA Kids loob õppemänge 3-8aastastele lastele. Ettevõte eristub teistest õppemängude arendajatest eelkõige emakeelsete ja lokaliseeritud õppematerjalide pakkumisega. „Meie mängud arvestavad iga riigi unikaalseid kultuurilisi eripärasid, et lapsed tunneksid end õpikeskkonnas koduselt ja saaksid uusi teadmisi paremini seostada ümbritseva keskkonnaga,“ selgitas ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles.See tähendab, et kuigi ALPA Kidsi digiõppemängude mängumehaanika on kõigil eksporditurgudel sama, siis sisu

Tagasi üles