Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Välisriigis resideeruva ekspordinõuniku mitmekülgne tugi

Pakume konsultatsioone erinevatelele ekspordi turgudele sisenemiseks ja oma äri edendamiseks.

Nimi
Ekspordinõunike teenused sihtturgudel

Kelle jaoks on teenus mõeldud?

  • Araabia Ühendemiraatide, India, Jaapani, Lõuna-Korea, Keenia, Norra, Poola, Prantsusmaa, Rootsi, Saksamaa, Suurbritannia, Soome, Taani ja USA turgudest huvitatud ettevõtted.
  • Eksporditeenused on mõeldud Eestis registreeritud ettevõtetele.
  • Teenuse osutamisega ei vastuta me teenuse saaja otsuste ja tegevuste eest ega teenuse saaja kasumi vähenemise, sissetuleku kaotuse, saamata jäänud tulu, mittevaralise kahju ega muu kaudse kahju eest.
  • Vaata, millistes valdkondades tegutsejad ei saa teenust kasutada.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Mis kasu on minu ettevõttel?

Põhjalik informatsioon ekspordi edendamiseks

Nõu ja abi vastava turu ekspordinõunikult

Võimalus teha informeeritud otsuseid

Sujuv sisenemine sihtturule

Kogemuslood

Indrek Ruiso
Indrek Ruiso
Eliko CEO

„Osalesime Saksamaal messil ning meil oli tänu ekspordinõunikule juba ette planeeritud 16 ärikohtumist kahe päeva jooksul. Meie jaoks oli teenus väga professionaalne ja äriliselt kasulik.“

Võta ühendust

  • Võta ühendust enda jaoks huvipakkuva sihtriigi ekspordinõunikuga. Kontaktid leiad järgnevast blokist.
  • Ühise arutelu tulemusena selgitate välja, milline teadmine  on teie ettevõtte jaoks hetkel kõige olulisem.

Nõustamine

Näited teemadest, mille kohta saame ekspertteadmist jagada 2h ulatuses

  • Info huvipakkuva turusektori, kehtivate regulatsioonide, turu iseärasuste ja vajaliku dokumentatsiooni kohta.
  • Kaubamärkidega seotud küsimused.
  • Ekspordipartneri taustauuring ja näpunäited võimalike pettuste vältimiseks.
  • Olulised vastava riigi infoallikad.

 

Sihtturu seminarid

Korraldame Eestis sihtturu seminare (üldjuhul sektoripõhised), et saaksid eksporditurule sisenemiseks ja kontaktide loomiseks sihturu spetsialistide käest vajalikku sektoripõhist eelinfot.

  • Juba toimunud seminaridest saab vaadata lindistusi.
  • Olete oodatud registreeruma järgmistele seminaridele.

SIHTTURU SEMINARID

 

Teenuseid kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Millest teenus koosneb?

  • Võta ühendust enda jaoks huvipakkuva sihtriigi ekspordinõunikuga. Kontaktid leiad järgnevast blokist.
  • Ühise arutelu tulemusena selgitate välja, milline teadmine  on teie ettevõtte jaoks hetkel kõige olulisem.

Näited teemadest, mille kohta saame ekspertteadmist jagada 2h ulatuses

  • Info huvipakkuva turusektori, kehtivate regulatsioonide, turu iseärasuste ja vajaliku dokumentatsiooni kohta.
  • Kaubamärkidega seotud küsimused.
  • Ekspordipartneri taustauuring ja näpunäited võimalike pettuste vältimiseks.
  • Olulised vastava riigi infoallikad.

 

Korraldame Eestis sihtturu seminare (üldjuhul sektoripõhised), et saaksid eksporditurule sisenemiseks ja kontaktide loomiseks sihturu spetsialistide käest vajalikku sektoripõhist eelinfot.

  • Juba toimunud seminaridest saab vaadata lindistusi.
  • Olete oodatud registreeruma järgmistele seminaridele.

SIHTTURU SEMINARID

 

Teenuseid kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Eesti auhinnatud käsitöödžinni edu Aasias: Junimperium saatis juba kuu pärast Foodexi messi esimese tellimuse Jaapanisse

Eesti auhinnatud käsitöödžinnivabrik Junimperium astus kindla sammuga Aasia turule, saates vaid kuu pärast osalemist Tokyo Foodexi messil esimese tellimuse Jaapanisse. Sealsed kohalikud baaripidajad ja maaletoojad hindasid kõrgelt nii Junimperiumi unikaalseid maitseid kui ka rahvusvahelisi tunnustusi. Ettevõtte kogemus näitab, et hästi läbimõeldud messiosalus ja tugev toode võivad kiiresti viia uue ekspordituruni. Jaapan – uus tärkav turg käsitöödžinnile Junimperiumi juhatuse liige Priit Põldmäe meenutab, et tänavusele Foodexi messile Jaapanis mindi lootusrikkalt, ent siiski realistlike ootustega: „Oleme varasemalt osalenud suurematel messidel nii Londonis kui Berliinis, aga koos Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) messile minek oli meile esmakordne,“ ütleb Põldmäe. „Jaapan tundus meile põnev

Jaapani abielupaar, kes armus Eestisse: Eesti disain ja maitsed vallutavad Osakat

Osaka on Jaapani suuruselt kolmas linn, kus elab üle 2,7 miljoni inimese. Linna südames tegutseb üks eriline pood ja kohvik nimega RUJA+285BLUE, mille loojateks on Jaapani abielupaar, kes kannavad südames erilist kiindumust Eestisse. Nende teekond Eesti toodete importimiseni algas ootamatult – ning kujunes tõeliseks armastuslooks. „Alguses müüsime Rootsi ja Soome moekaupu,“ meenutavad Hiroyoshi Iwano ja Hitomi Iwano. „Aga 2018. aastal korraldas üks meie sõber, kes töötab muusikaagentuuris, Jaapanis kontserdi Eesti Vabariigi 100. aastapäeva tähistamiseks. Me hakkasime teda aitama Eesti disaini tutvustamisega – ja sellest hetkest alates oleme Eestisse lihtsalt ära armunud,“ ütlevad Iwanod. See armastus viis neid korduvalt Eestit külastama,

Kagu-Aasia ekspordipäeval avalikustati Malaisia, Tai, Vietnami, Indoneesia, Filipiinide ja Singapuri turgudele sisenemist toetavad ekspordistrateegiad

Välisministeeriumis toimus 3. aprillil Kagu-Aasia ekspordipäev, mis tõi kokku ettevõtjad, rahvusvahelised eksperdid ja diplomaadid. Üritusel jagati kogemusi ja nõu ning avalikustati ekspordi strateegiad erinevatele Kagu-Aasia turgudele sisenemise toetamiseks. Ürituse avas välisministeeriumi välismajanduse ja arengukoostööküsimuste asekantsler Mariin Ratnik, kes rõhutas Kagu-Aasia kui regiooni võimalusi. „Mul on hea meel näha, et nii paljud Eesti ettevõtted on valmis avastama uusi võimalusi maailma ühes dünaamilisemas ja kiirema majanduskasvuga piirkonnas. Kagu-Aasia on majanduslikult erakordselt elujõuline piirkond, kus elab üle 680 miljoni inimese ja asuvad maailma kiiremini kasvava majandusega riigid,“ rääkis Ratnik. Asekantsleri sõnul iseloomustab piirkonda noor ja tehnoloogialembene rahvastik ning kasvav keskklass. „See piirkond on

Jaapani abielupaar, kes armus Eestisse: Eesti disain ja maitsed vallutavad Osakat

Osaka on Jaapani suuruselt kolmas linn, kus elab üle 2,7 miljoni inimese. Linna südames tegutseb üks eriline pood ja kohvik nimega RUJA+285BLUE, mille loojateks on Jaapani abielupaar, kes kannavad südames erilist kiindumust Eestisse. Nende teekond Eesti toodete importimiseni algas ootamatult – ning kujunes tõeliseks armastuslooks. „Alguses müüsime Rootsi ja Soome moekaupu,“ meenutavad Hiroyoshi Iwano ja Hitomi Iwano. „Aga 2018. aastal korraldas üks meie sõber, kes töötab muusikaagentuuris, Jaapanis kontserdi Eesti Vabariigi 100. aastapäeva tähistamiseks. Me hakkasime teda aitama Eesti disaini tutvustamisega – ja sellest hetkest alates oleme Eestisse lihtsalt ära armunud,“ ütlevad Iwanod. See armastus viis neid korduvalt Eestit külastama,

Kosilased himustavad Eesti haridusidu ALPA Kids

Eesti haridustehnoloogia ettevõte ALPA Kids, mis tegutseb hetkel kaheksal välisturul, kasvab nii kiiresti, et kasutajaskonna tempokas suurenemine on äratanud huvi mitmete suurettevõtete hulgas. „Oleme saanud juba mitmeid ettepanekuid väljaostuks, seejuures veel riskikapitali kaasamatagi,“ ütles ALPA Kidsi kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles. ALPA Kids loob õppemänge 3-8aastastele lastele. Ettevõte eristub teistest õppemängude arendajatest eelkõige emakeelsete ja lokaliseeritud õppematerjalide pakkumisega. „Meie mängud arvestavad iga riigi unikaalseid kultuurilisi eripärasid, et lapsed tunneksid end õpikeskkonnas koduselt ja saaksid uusi teadmisi paremini seostada ümbritseva keskkonnaga,“ selgitas ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles.See tähendab, et kuigi ALPA Kidsi digiõppemängude mängumehaanika on kõigil eksporditurgudel sama, siis sisu

Tagasi üles