Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Aitame leida ärikontakte

Aitame Eesti eksportijal leida andmebaasidest võimalike klientide, edasimüüjate või muude äripartnerite kontakte üle maailma.

Nimi
Kontaktiotsingu teenus
Hind
Tasuta

Mida teenus sisaldab?

  • Kontaktiotsing on lihtne andmebaasiotsing, mille tulemusel saab Eesti eksportija andmebaasidest väljavõtte välisettevõtete kontaktidega.
  • Päringuvormi saates tuleb kirjeldada võimalikult täpselt otsitava ettevõtte profiili – näiteks riik, sektor, ettevõtte suurus jne. Vastus saadetakse kolme tööpäeva jooksul.
  • Meie nimekirjas olevate ettevõtetega ühendust ei võta, seda teeb teenuse tellinud eksportija.
  • Teenust pakume eelkõige turgudel, kus meil endal ekspordinõunikku ei ole.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Miks teenust kasutada?

Aitame kiirelt selgitada sobivad ettevõtted, kellega koostööd kaaluda.

Info soovitud ettevõtete kohta

Selgem arusaam sihtturu võimalustest

Sujuvam sisenemine sihtturule

Kontakt

Kontakt

Eva-Maria Lass
ekspordi arenduse projektijuht
Riik arendab uudset ekspordiportaali

Välisministeerium sõlmis sel nädalal hankelepingu IT-ettevõttega Trinidad Wiseman OÜ, et arendada välja eksportivatele ettevõtetele mõeldud portaal, mis toetab kiiret infovahetust ettevõtjate ja riigi vahel. Välisminister Margus Tsahkna sõnul on riik seadnud ambitsioonika eesmärgi kahekordistada Eesti eksport järgmise kümne aasta jooksul. „Mida rohkem Eesti ettevõtted erinevatesse riikidesse tooteid ja teenuseid müüvad, seda paremini meil riigi ja rahvana läheb. Just sellepärast peame ka ettevõtetele mõeldud riikliku tugisüsteemi läbi digitaalsete lahenduste efektiivsemaks muutma ning tegema kõik, et eelmise kvartali majanduse kasvutrend pikemalt jätkuks,“ ütles Tsahkna. Ekspordiportaal võimaldab valmides igal ettevõttel täita oma profiil sihtriigi huvide ja eksporditava toote või teenuse väärtuspakkumisega ning selle põhjal

Baruto õlu, tervislikud snäkid, DNA-testitud mesi – eestlased avavad uksi Jaapani turul

Sel nädalal toimub Jaapanis Tokyos mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus on koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) oma tooteid eksponeerimas koguni 11 Eesti ettevõtet. Tänavu juba 50. korda toimuvat Foodexit peetakse toidutööstuse väravaks Aasiasse, eelkõige Jaapanisse. Sealsel Eesti ühisstendil osaleb juba turule murdnud kui ka alles läbilööki otsivaid ettevõtteid. Tooteid, mida tutvustatakse, on seejuures väga erinevaid: alustades Eesti sumomaadleja Baruto pildiga Põhjala laagriõllest, lõpetades Hiiumaa astelpajumarjade, hinnatud Junimperiumi džinni või DNA-testitud Artisan Honey meega. Esmakordselt on Foodexil kohal MySnack, kes soovib olulisi kontakte sõlmida, kohalikku turgu tundma õppida ja oma tervislikke snäkke tutvustada. „Näitame oma mitmeid tervislikke ja toitainerikkaid

Ekspordilaen – ettevõtte võimalus kasvuks ja uutele turgudele sisenemiseks

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) pakub ühe teenusena eksportivatele ettevõtetele mõeldud ekspordilaenu, mis suurendab konkurentsivõimet ja võib olla abiks tehingute võitmisel. Ekspordilaenu sihtgrupiks on Eestis loodud kapitalimahuka kestvuskauba või teenuse eksportija, kes müüb lõppkliendile. Seega ei sobi ekspordilaen ettevõtetele, kes müüvad välismaale edasimüüjate või vahendajate kaudu. Ekspordilaen võimaldab müüa kaupa või teenust pika maksetähtajaga, saades kuni 95% müügitehingu rahast kätte kohe kauba või teenuse üleandmisel. Minimaalne maksetähtaja pikkus algab 2 aastast ja võib pikeneda kuni 10 aastani. Laenusumma ulatub maksimaalselt 15 miljoni euroni ostja kohta. Kui ekspordi müügitehingute puhul võimaldab ekspordilaen pakkuda ostjale lisaks kauba või teenuse müügile ostu finantseerimise

Eesti puitehitus pälvis Lõuna-Koreas suurt tähelepanu

11 Eesti puidu- ja arhitektuuriettevõtet koos Eesti Puitmajaliiduga osalesid veebruari lõpus Aasia juhtival ehitus- ja arhitektuurimessil Korea Build 2025, et tutvustada jätkusuutlikke ja innovaatilisi puitlahendusi. Eesti ühisstend ning tootjate ja arhitektide esinemised pälvisid suurt tähelepanu, kuna kohalik turg otsib keskkonnasõbralike materjale ja moodullahendusi, mille osas Eesti on innovatsiooni eesrinnas. Messil osalemine tõi Eesti ettevõtetele juba esimestel päevadel uusi kliente ja koostööpartnereid. Korea Build 2025 messi raames toimunud Off-Site Construction (tööstusliku ehituse) konverentsil tutvustas Eesti Puitmajaliidu tegevjuht Annika Kadaja kohalikele ehitus- ja tehnoloogiaettevõtetele Eesti puit- ja moodulehituse lahendusi. “Nii mess kui ka Eesti ettevõtete esinemised andsid Eesti puitmajasektorile palju nähtavust ning

Thormi valmistoit tunnistati maailma parimaks

Eesti ettevõte Thormi võitis Dubais rahvusvahelisel toidu- ja joogitööstuse messil Gulfood 2025 innovatsiooniauhindade jagamisel valmistoodete kategoorias esimese koha. „See auhind on n-ö rahvusvaheline kinnituskiri meie innovatsioonile – meie arendustöö ja unikaalsed lahendused on konkurentsivõimelised ka globaalselt,“ sõnas Thormi tegevjuht Peeter Tava.   Maailma suurimal toidumessil Gulfood, kus Eesti stend on väljas kaheksandat korda, osaleb tänavu 19 Eesti ettevõtet. Messi avapäeval kuulutati välja 2025. aasta innovatsiooniauhinna võitjad. Valmistoidu kategoorias võitis peaauhinna Thormi möödunud sügisel turule jõudnud täistaimse valmistoiduga “Rebitud kanatu kookose-karri kastmes”. Tegu on hernevalgust valmistatud kanafilee analoogiga aasiapärases kastmes.  Võit kasvatab ettevõtte usaldusväärsust nii jaemüüjate, partnerite kui ka investorite silmis,

Sind võib veel huvitada

Tagasi üles