Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Jagame teadmisi uutele turgudele sisenemiseks

Korraldame seminare, et saaksid sihtriiki sisenemiseks ja kontaktide loomiseks eelinfot.

Nimi
Sihtturu seminarid
Hind
Tasuta
Vaata salvestusi

Mida seminaridel käsitletakse?

  • Seminaril antakse infot ja näpunäiteid, kuidas sihtturul edukalt tegutseda, millised on võimalused ja väljakutsed.
  • Ülevaade fookuses olevast sektorist.
  • Sihtriigi ärikultuuri eripärade tutvustus.
  • Eesti ettevõtete kogemused sihtturule eksportimisel.
  • Lisaks jagatakse infot kontaktide ja koostöövõimaluste leidmise kohta.
  • Seminare rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Miks seminaril osaleda?

Kiire ülevaade sihtriigi majanduskeskkonna ja ärivõimaluste kohta.

Nõu ja abi vastava turu ekspertidelt

Selgem arusaam sihtturu võimalustest

Teiste Eesti ettevõtjate kogemuslood

Tulevased üritused

Kontakt

Kontakt

Sirly Meriküll
projektijuht-assistent
Saku Õlletehas alustas eksporti Jaapanisse

Saku Õlletehas on läbi oma toodete ning brändide tuntud pea igale eestimaalasele. Kuna kodumaine turg ei ole juba mõnda aega olnud kasvutrendis, on Saku Õlletehas läbi aastate märkimisväärselt panustanud ekspordile. Pärast peamise ekspordituru Venemaa ära kukkumist on ettevõte jõudsalt fokusseerunud uutele turgudele ning tänavu on uute ekspordiriikidena lisandunud Malta, Rumeenia ning 125-miljonilise elanikkonnaga Jaapan. Saku Õlletehase peamised eksporditurud on valdavalt Läänemere ümbruse riigid ja Euroopa suurriigid. Aastaid on Saku eksportinud oma tooteid Islandile, Saksamaale, Küprosele, Kreekasse, Hispaaniasse, Slovakkiasse, Araabia Ühendemiraatidesse ning kaugematesse riikidesse nagu Hiina ja Austraalia.  Õlletehase jaoks suurimad eksporditurud on Poola, Saksamaa, Hispaania, Soome ja Island.  Sel aastal

Kolme aasta pärast käive 100 miljonit ja Euroopa välispiiri kaitse – Eesti kaitsetööstusettevõte DefSecIntel sihib kõrgele

Kokku üle 100 töötaja Eestis ja Ukrainas, käive 2023. aastal üle 30 miljoni euro ning aasta kaitsetööstusettevõtte tiitel. „Kolme aasta pärast käive 100 miljonit ja ühel heal päeval kogu Euroopa välispiiri kaitse, Eestist Kreekani,“ ei tee Ettevõtluse Auhinna konkursil Aasta Eksportööri kategoorias viie parima ettevõtte hulka jõudnud DefSecIntel Solutions (DSI)* juht Jaanus Tamm ettevõtte ambitsioonikatest tulevikuplaanidest saladust. Veelgi keerulisem, kui on ettevõtte nimi (DefSecIntel tuleb sõnadest defence, security ja intelligence ehk kaitse, julgeolek, luure, toim.), on ettevõtte kontori leidmine Tehnopoli linnakus. Liftiga üles, siis trepist üles ja alla, pikad koridorid, pöörded vasakule ja paremale ja lõpuks paistabki kontoriuks, millel kirjas

Eesti kohvibränd Kohe sisenes Lõuna-Korea turule ja püüdleb Amazoni

Aastaid siinsel turul tegutsenud lahustuva kohvi bränd Kohe piilub naaberriikidesse laienemise kõrvalt ka pisut kaugemale – hiljuti siseneti Lõuna-Korea turule ning eesmärgiks on hakata müüma lahustuvat kohvi ka Amazonis. Korea turule sisenemine sai alguse huvist uute regioonide vastu, kuhu laieneda ning EIS-i toel osaleti sealsel toidumessil. Otsustavaks saigi usaldusväärse maaletooja leidmine, kes aitas kohandada brändi ja pakendit Korea turu vajadustele. Kuigi esimesed kogemused on veel värsked, on ettevõttel ambitsioon kasvada Korea suurimaks lahustuva kohvi brändiks ja järgmisena suunduda Jaapani turule. Järgneb intervjuu Coffee Crystal OÜ müügi-ja ekspordijuhi Jordan Vähesooga. Millistel turgudel Coffee Crystal hetkel tegutseb ja miks sisenete nüüd just

Selgunud on Aasta Eksportöör 2024 esiviisik

Konkurss „Ettevõtluse auhind“ toimub Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) ning Eesti Tööandjate Keskliidu eestvedamisel 29. korda. Seitsmesse kategooriasse kogunes kandideerinud ja nomineeritud ettevõtteid ligi 170. Nüüd on teiste hulgas selgunud ka Aasta Eksportööri esiviisik.  Parimad ettevõtted selgitatakse välja seitsmes kategoorias: aasta eksportöör, aasta innovaator, aasta välisinvestor, aasta pereettevõte, aasta turismiedendaja, aasta kestlik ettevõte ning täiesti uue kategooriana aasta tööstuse digitaliseerija.   Aasta Eksportööri kategooria esiviisk on järgnev:  Sedakorda selguvad võitjad 2. novembril toimuval auhinnagalal, kuid kõigepealt valitakse iga kategooria viis ja seejärel kolm parimat, kes esitatakse kategooria võitja väljavalimiseks konkursi žüriile. Kategooriate nominendid avalikustame oktoobri esimesel nädalal, kategooriate võitjad selguvad oktoobri

Eksport ületas teises kvartalis importi enim telekommunikatsiooni-, arvuti- ja infoteenuste alal

Statistikaameti ja Eesti Panga andmetel kasvasid 2024. aasta teises kvartalis teenuste eksport ja import mõlemad 3%. Jooksevhindades eksporditi teenuseid 3,1 miljardi ning imporditi 2,3 miljardi euro eest. Teenuste väliskaubandusbilanss oli 802 miljoni euroga ülejäägis. See on 39 miljoni euro võrra rohkem kui aasta tagasi. Statistikaameti analüütik Jane Leppmets rõhutas, et teenuste väliskaubandus jätkas stabiilset ja tasast kasvu ning teenuste eksport ületas importi enamikus teenuse liikides. „Suurim ülejääk oli telekommunikatsiooni-, arvuti- ja infoteenustes, mida eksporditi 312 miljoni euro eest enam kui imporditi. Samuti oli suur ülejääk muudes äriteenustes, mille puhul eksport ületas importi 201 miljoni euroga,“ lisas Leppmets. Teises kvartalis eksporditi kõige enam

Tagasi üles