Vaata peasisu
Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Jagame teadmisi uutele turgudele sisenemiseks

Korraldame seminare, et saaksid sihtriiki sisenemiseks ja kontaktide loomiseks eelinfot.

Nimi
Sihtturu seminarid
Hind
Tasuta

Mida seminaridel käsitletakse?

  • Seminaril antakse infot ja näpunäiteid, kuidas sihtturul edukalt tegutseda, millised on võimalused ja väljakutsed.
  • Ülevaade fookuses olevast sektorist.
  • Sihtriigi ärikultuuri eripärade tutvustus.
  • Eesti ettevõtete kogemused sihtturule eksportimisel.
  • Lisaks jagatakse infot kontaktide ja koostöövõimaluste leidmise kohta.
  • Seminare rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Miks seminaril osaleda?

Kiire ülevaade sihtriigi majanduskeskkonna ja ärivõimaluste kohta.

Nõu ja abi vastava turu ekspertidelt

Selgem arusaam sihtturu võimalustest

Teiste Eesti ettevõtjate kogemuslood

Tulevased üritused

Kontakt

Kontakt

Sirly Meriküll
projektijuht-assistent
EDULUGU | Eesti väikeettevõte MySnack pürgib visalt rahvusvahelisele turule: „Julgus, koostöö ja läbimõeldud tarneahel“

Premium Brands OÜ (MySnack) on Eesti ettevõte, mis on viimastel aastatel teinud silmapaistva hüppe kohaliku tootja staatusest rahvusvahelistele turgudele. Ettevõtte tegevjuht ja asutaja Ellyt Talv usub, et edu võti peitub julgetes sammudes, tugevas meeskonnas ja koostöös – olgu selleks partnerid Aasias või Eesti riigi ­tugistruktuurid. „Meie missioon on pakkuda naturaalseid, toitaineterikkaid ja maitsvaid snäkke, mis sobivad ka allergikutele ja toidutalumatusega inimestele ning aitavad ennetada ülekaalu. Lisaks oleme keskendunud kestlikkusele ja keskkonnasõbralikule tootmisele,“ ütleb Talv. Statistika järgi on juba üle 43% maailma täiskasvanutest ülekaalulised (WHO, 2023), mistõttu näeb tänavu maikuus Eesti parim tarneahelajuht 2025 tiitli saanud Premium Brands OÜ asutaja ja

VIDEOINTERVJUU | Nortali Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tegevjuht Taavi Einaste: „Riigi tugi aitab valideerida kliendi otsustajat, et meiega tasub asja ajada!“

Mis aitab Eesti tehnoloogiaettevõttel välisturul läbi lüüa – eriti siis, kui mäng käib suurte globaalsete tegijate kõrval? Nortali Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna juht Taavi Einaste räägib EISi ekspordi osakonna juhi Eva-Kristiina Ponomarjovile, miks on kõige raskem alati müüa just seda projekti, mis parasjagu käsil, ja kuidas riigi tugi aitab nende klientide silmis usaldust võita. Kuid intervjuu pole ainult ühepoolne – vestluse käigus esitab ka Taavi mõned küsimused riigi esindajale Eva-Kristiinale. Nortali Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tegevjuht Taavi Einaste tõdeb vestluses, et kõige raskem on alati müüa seda projekti, mis parasjagu käsil on. Müügiprotsessis mängivad tema sõnul rolli erinevad tegurid: kui

EIS-i Laheriikide ekspordinõunik Fatoumata Talli nõuanded Eesti ettevõtetele, kes soovivad Laheriikide turule siseneda

Eesti ettevõtjaid aitab nüüd Laheriikide turgudele sisenemisel Dubais baseeruv uus ekspordinõunik Fatoumata Tall – kogenud rahvusvahelise kaubanduse ekspert, kes toetab Eesti ettevõtjaid nii sobivate äripartnerite leidmisel kui ka kasuliku turuinfo kogumisel. Tema kogemuse põhjal sõltub edu selles piirkonnas eelkõige usalduslike suhete loomisest, kohaliku ärikultuuri mõistmisest ja strateegilisest kohanemisest. Intervjuus jagab ta konkreetseid soovitusi ja tähelepanekuid, mis aitavad vältida levinud vigu ja luua tugeva aluse koostööks. Fatoumata, oled töötanud EISis Eesti ettevõtetega juba üle kuue kuu. Kas oskad nüüd välja tuua peamised väljakutsed, millega Eesti ettevõtted Pärsia Laheriikidesse sisenedes silmitsi seisavad? Peamisteks väljakutseteks on ärikultuuri mõistmine – siin on suhete loomine

Järgmisel aastal USA-s tehast avav Silen: kindla sihiga edasi ka tariifide ebakindluse kiuste

USA turul tegutseb Silen juba alates 2019. aastast, ent hiljutised arutelud võimalike tollitariifide tõusu üle on tekitanud paljudes eksportööride ringkondades ebakindlust. 2023. aastal Ettevõtluse auhindadel Aasta Eksportööri tiitli võitnud Sileni juhi Endrus Arge sõnul on ettevõtte suutnud oma sealsete partneritega koostööd edukalt jätkata ja isegi müüki kasvatada võrreldes eelmise aastaga. Järgmisel aastal plaanib ettevõte avada USA-s ka uue kokkupanekutehase. „Eks nagu ikka, see tariifide teema ajab paljud ärevusse – teadmatust on liiga palju ja see ei mõju ärikeskkonnale kunagi hästi,“ ütleb Arge, kelle vaikuseruume tootev ettevõte on oma helikindlate kabiinidega jõudnud enam kui 60 riiki. Tariifid mõjutavad Arge sõnul ennekõike

Nõudlus rallib: aasta lõpuni toodangu läbi müünud Raiku uus tehas aitab kasvava müügiga sammu pidada

RAIKU, Eesti iduettevõte, mis on välja töötanud uuendusliku pakenditäitematerjali – puidust vedrud ja sellest valmistatud kangad, matid – on äratanud suurt huvi maailma luksusbrändide hulgas. 2025. aasta lõpuni on ettevõtte toodang läbi müüdud. Nõudlusega sammu pidamiseks on kerkimas ettevõte uus tehas luksusbrändide mekasse Prantsusmaale. „Otsus rajada järgmine tootmine Prantsusmaale on sisuliselt 2-3 aasta töö ja tagasiside tulemus antud turul,“ rääkis ettevõtte RAIKU juht ja kaasasutaja Karl Pärtel. Riik on üks suurimaid ja olulisemaid luksusbrändide turge maailmas, mistõttu on see ettevõtte jaoks strateegiline asukoht. Kuna ettevõtte ambitsioonid on rahvusvahelised, siis seda enam rõõmustab Pärtelit, et Prantsuse turg ootab neid. „Oleme saanud

Sind võib veel huvitada

Tagasi üles