Vaata peasisu Eesti Arengu Sihtasutuse, Euroopa Liit Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid ning Eesti Tuleviku Jaoks (EST)

Aitame Araabia Ühendemiraatide turule

Programm pakub toidu-ja joogisektori ettevõtetele tuge Araabia Ühendemiraatide turule sisenemiseks. 

Nimi
Süsteemne eksport Araabia Ühendemiraatides
Kestus
6 kuud
Hind
1000 eurot (üks)/1500 eurot (kaks osalejat)
Töökeel
inglise keel
Staatus
Suletud
Toimumise kuupäev
07. märts 2022
Kandideeri

Kelle jaoks on programm mõeldud?

  • Programmis saab osaleda kuni kaheksa toidusektori ettevõtet, kes soovivad siseneda AÜE turule.
  • Ettevõttel on olemas ekspordikogemus ja -võimekus AÜE turule sisenemiseks.
  • Igast ettevõttest saab osaleda kuni kaks inimest (soovitatav).
  • Osalejate puhul eeldame, et nende töö sisuks on ekspordi planeerimine, aktiivne müügitöö välisturgudel ja rahvusvaheliste müügipartneritega suhtlemine.
  • Inglise keele oskus on vähemalt C1 tasemel.
  • Programmi ei saa kandideerida:
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Intervjuud 2021 osalejatega
Ahto Vegmann
Ahto Vegmann
LOOV tegevjuht ja kaasasutaja

See programm on hea ja kuluefektiivne viis AÜE turule sisenemiseks. Tänu tugevatele konsultantidele saime väga detailset turuinfot ja isikliku kontakti meile sobilike edasimüüjatega AÜE-s. LOOV on ühe sammu kaugusel esimesest müügist AÜEs.

Reet Kasekamp
Reet Kasekamp
Roosiku OÜ müügi- ja turundusjuht
AÜE turg oli meie jaoks uus, kuid nägime seal potentsiaali. Haarasime kinni EASi pakutud võimalusest kasutada turuga lähemaks tutvumiseks programmi „Süsteemne eksport AÜEs“. Selle käigus valmistusime põhjalikult turule sisenemist ette ning hiljem jätkasime kohaliku konsultandiga rahvusvahelise eksperdi teenuses. Tänaseks on Roosikul AÜEs edasimüüja olemas.

Miks programmis osaleda?

Võimalus kohalike ekspertide toel siseneda oma tootega AÜE turule

Nõu ja abi

valdkonna tippekspertidelt Dubais

Selge arusaam

uuest sihtturust

Ettevalmistatud kohtumised edasimüüjatega

Dubais, Abu Dhabis ja Sharjah`is

September 2022

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

Oktoober 2022

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

November 2022

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

Detsember 2022

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

Jaanuar - veebruar 2023

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EIS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

Juuni 2023

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Programmi sisu

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EIS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Eesti ettevõtted sihivad lepinguid maailma suurimate laevaomanikega

Kuvand Eesti merendussektori ettevõtetest kui tugevatest ja kvaliteetsetest laevaehitajatest on tänaseke tuntud. „Kindlasti on meil veel aga pikk tee minna, et me oleksime number üks valik, kui ükskõik milline laevaehitaja või -omanik uue projektiga alustab ning endale tarnijaid hakkab valima,“ rääkis Argo Sildvee, aasta merenduse eestvedaja 2024. Sildvee võttis kokku 2024. aasta ja rääkis, mida toob 2025 Eesti merendussektorile. Aasta lõpus jagati tunnustusi Eesti merendussektori parimatele. Aasta merenduse eestvedaja tiitli pälvis Eesti kui mereriigi rahvusvahelise kuvandi kasvatamise ja Eesti Merenduse Innovatsioonikeskuse (EMI) juhtimise eest Argo Sildvee. „Mina kui ka kogu EMI liikmeskond on meeletult tänulik ning uhke sellise tunnustuse üle. See

Betty Gervasini konverentsil rääkimas.
Kuidas laieneda ihaldatud Aasia turgudele? Rahvusvaheline ekspert Eesti ettevõtjatele: kingitused on väga olulised

Eelmisel nädalal toimunud ekspordikonverentsil Big in Asia jagas Betty Gervasini (pildil), rahvusvaheliselt tunnustatud Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner, praktilisi teadmisi ja strateegiaid, kuidas Eesti ettevõtted saavad Aasia kiirelt kasvavatest võimalustest osa saada. Lisaks jagasid konverentsil Eesti ettevõtjatele nõuandeid ja soovitusi EISi kohapealsed ekspordinõunikud Jaapanis, Lõuna-Koreas, Indias ja Singapuris. Aasias on sisuliselt lõputud võimalused leidnud viimastel aastatel nii Eesti puitmajatootjad, tehnoloogiate eksportijad kui ka meie toiduainetööstus. Oma suurusega väga ahvatlev, kuid siiski kauge ja ärikultuuriliste eripäradega Aasia regioon tekitab ettevõtjates siiski ka ettevaatlikkust. Selleaastasel konverentsil keskenduti sellele, millised on Aasia turu võimalused Eesti ettevõtjatele ning kuidas käib Aasia turgudele

Eestis arendatud ja toodetud autonoomne sõiduk sai loa sõita Jaapanis ilma turvaoperaatorita

Eesti isesõitva tehnoloogia ettevõtte Auve Techi poolt arendatud autonoomne sõiduk MiCa on saanud heakskiidu vastavalt Jaapani 4. taseme nõuetele ja alustanud tegevust avalikel tänavatel Taki linnas, Mie prefektuuris. „Neljas tase ehk juhita sõidud on iga isesõitva tehnoloogia arendamisega tegeleva ettevõtte püha graal,“ ütles Auve Techi asutaja Väino Kaldoja, lisades: „4. taseme kinnituse saamine Jaapanis ja avalikus liikluses on noore tehnoloogiaettevõtte jaoks suur arenguhüpe.“ Jaapanis on ligikaudu kakskümmend Auve Techi toodetud MiCa sõidukit, mis teenindavad igapäevaselt mitme väikese linna elanikke ja pakuvad liikuvuslahendusi segaliikluses. Enamik neist on haldatud Softbanki tütarettevõtte Boldly poolt ja rahastatud Jaapani valitsuse poolt. „Heakskiit juhita reisijateveo teenuse

EISi India projektijuht Grace Neha Nathaniel: India toidu- ja joogisektori ülevaade ning võimalused Eesti ettevõtetele

India toidu- ja joogitööstus on üks suurimaid maailmas, andes 3% riigi SKP-st ning prognoositavalt kasvades 2024–2030 perioodil muljetavaldava 8,7% aastase kasvumääraga (CAGR). India on maailma suuruselt teine toidutootja, olles juhtpositsioonil piima, kaunviljade ja vürtside tootmises ning olles üks viiest suurimast alkohoolsete jookide turust, kus domineerivad viski ja õlu, kirjutab EISi India projektijuht Grace Neha Nathaniel.  India toidu- ja joogisektori peamised arengusuunad:  Tervise- ja mahetoodete kasvav nõudlus: Terviseteadlikud tarbijad eelistavad üha enam mahetooteid (mille kasvumäär on 20% aastas), rikastatud toiduaineid ning tervist toetavaid jooke.  Mitmekesistuvad tarbijaharjumused: Linnastumine ja kasvav keskklass suurendavad nõudlust lisandväärtusega valmistoidu, hommikusöögihelveste, pasta, pagaritoodete ja kvaliteetsete alkohoolsete jookide

Ladude AirBnb: Talverehvide hoiustamise murest sündinud idufirma laienes Hispaania päikese alla

BoxBoxi asutajad Markus Evardson ja Kevin Kaldalu on pool elu olnud ettevõtjad. Nad on vaid veidi üle 20-aastased, aga nende eesmärk on muuta tööstust, kus enamik juhte ei ole neid mitte kaks, vaid kolm korda vanemad. Asutajad lõid ühe suurema superautode klubi Blacklist, enne kui nad uusi äri-ideesid otsides jõudsid eelmisel aastal BoxBoxini. “Superautode grupi asutasin siis, kui mul polnud juhilubagi. Mul oli jalgratas. Pole tähtis, mis sul on, sa pead olemas valmis asju ära tegema,” sõnas Kaldalu. Evardson, kes lõi Eesti esimese minilao juba aastate eest, pakkus välja hoiustamise platvormi loomise. Pärast seda kui nad talverehve maale lattu viies

Tagasi üles