Vaata peasisu Eesti Arengu Sihtasutuse, Euroopa Liit Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid ning Eesti Tuleviku Jaoks (EST)

Aitame Araabia Ühendemiraatide turule

Programm pakub toidu-ja joogisektori ettevõtetele tuge Araabia Ühendemiraatide turule sisenemiseks. 

Nimi
Süsteemne eksport Araabia Ühendemiraatides
Kestus
6 kuud
Hind
1000 eurot (üks)/1500 eurot (kaks osalejat)
Töökeel
inglise keel
Staatus
Suletud
Toimumise kuupäev
07. märts 2022
Kandideeri

Kelle jaoks on programm mõeldud?

  • Programmis saab osaleda kuni kaheksa toidusektori ettevõtet, kes soovivad siseneda AÜE turule.
  • Ettevõttel on olemas ekspordikogemus ja -võimekus AÜE turule sisenemiseks.
  • Igast ettevõttest saab osaleda kuni kaks inimest (soovitatav).
  • Osalejate puhul eeldame, et nende töö sisuks on ekspordi planeerimine, aktiivne müügitöö välisturgudel ja rahvusvaheliste müügipartneritega suhtlemine.
  • Inglise keele oskus on vähemalt C1 tasemel.
  • Programmi ei saa kandideerida:
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Intervjuud 2021 osalejatega
Ahto Vegmann
Ahto Vegmann
LOOV tegevjuht ja kaasasutaja

See programm on hea ja kuluefektiivne viis AÜE turule sisenemiseks. Tänu tugevatele konsultantidele saime väga detailset turuinfot ja isikliku kontakti meile sobilike edasimüüjatega AÜE-s. LOOV on ühe sammu kaugusel esimesest müügist AÜEs.

Reet Kasekamp
Reet Kasekamp
Roosiku OÜ müügi- ja turundusjuht
AÜE turg oli meie jaoks uus, kuid nägime seal potentsiaali. Haarasime kinni EASi pakutud võimalusest kasutada turuga lähemaks tutvumiseks programmi „Süsteemne eksport AÜEs“. Selle käigus valmistusime põhjalikult turule sisenemist ette ning hiljem jätkasime kohaliku konsultandiga rahvusvahelise eksperdi teenuses. Tänaseks on Roosikul AÜEs edasimüüja olemas.

Miks programmis osaleda?

Võimalus kohalike ekspertide toel siseneda oma tootega AÜE turule

Nõu ja abi

valdkonna tippekspertidelt Dubais

Selge arusaam

uuest sihtturust

Ettevalmistatud kohtumised edasimüüjatega

Dubais, Abu Dhabis ja Sharjah`is

September 2022

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

Oktoober 2022

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

November 2022

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

Detsember 2022

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

Jaanuar - veebruar 2023

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EIS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

Juuni 2023

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Programmi sisu

  • 13.09.2022, avaseminar 1: ülevaade AÜE (ja Lähis-Ida) ärikeskkonnast ning kohalikust toidusektorist (Tallinn)
  • 14.09 2022, konsultatsioon 1: osaleva ettevõtte kaardistus ja ärivõimaluste tuvastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta, Tallinn)
  • 27.09.2022, veebiseminar 2: AÜE turule sisenemise strateegiad (2 x 1,5 h)
  • 28-29.09.2022, veebikonsultatsioon 2:  turu atraktiivsuse hindamine (1 tund ettevõtte kohta)

  • 11.10-12.10.2022, veebikonsultatsioon 3: turule sisenemine ja toote hinnastamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 25. 10.2022, veebiseminar  3: Ärikultuur ja kliendisuhtlus AÜE-s (2×1,5 tundi)

  • 1-2.11.2022, veebikonsultatsioon 4: Sertifikaadid ja kaubamärgi registreerimine AÜE turul (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 15.11.2022, veebiseminar 4: Pakendid, logistika ja tolliprotseduurid (2×1,5 tundi)
  • 29.11.2022, veebiseminar 5: Turundus ja meedia AÜE-s (1,5 tundi)

  • 7-8.12.2022, veebinõustamine 5: turundustegevused, müügipresentatsiooni üle vaatamine (1,5 tundi ettevõtte kohta)

  • 3-4.01.2023, veebinõustamine 6: ettevalmistus AÜE turuvisiidiks ja potentsiaalsete edasimüüjatega/klientidega kohtumiseks (1,5 tundi ettevõtte kohta)
  • 16.01.-10.02.2023, Ettevõtete individuaalsed turuvisiidid AÜE-sse (koos lendudega arvestada 6-päevaga, külastatakse Dubai, Abu Dhabi ja Sharjahi edasimüüjaid)

 

EIS korraldab AÜE turuvisiidi lennupiletid ja majutuse Dubais. Programmi raames kaetakse ettevõttele järgmised kulud:

  • lennupiletid Tallinn-Dubai ja Dubai-Tallinn,
  • majutus Dubais 4* hotellis.

 

 

  • Veebipõhine individuaalne järelnõustamine (follow-up, 1,5 tundi ettevõtte kohta)

 

Teenust kaasrahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Saudide visiit
Saudi Araabia suuremate kaubanduskettide äridelegatsioon külastab Eesti toiduettevõtteid

Sel nädalal toimub Saudi Araabia äridelegatsiooni Eesti visiit, mille eesmärk on tutvuda Eesti toidu- ja joogisektori ettevõtete ning siinsete võimaluste ja pakkumistega. Delegatsiooni huvi keskmes on Eesti toidu innovaatilised lahendused ja kvaliteetsed tooted. Äridelegatsiooni koosseisu kuuluvad järgmiste ettevõtete esindajad: Panda Retail Company, BinDawood Group (Danube), Edafat International Trading Co., Saudia Dairy & Foodstuff Company ning Awal Qutouf Trading (AQT). „Saudi Araabia on oma turu suuruse ja ääretult kiire arenguga just toidu puhtuse ja jätkusuutlikkuse valdkonnas Eesti toiduekspordi jaoks üks olulisemaid uusi sihtturgi ning näeme Eesti ettevõtetel sellel turul suurt konkurentsieelist. Varasemate ärivisiitide käigus oleme näinud sealse kaubandussektori huvi meie toodete

Eesti ettevõtjad BAU messil
Eesti on Euroopa suurim puitmajade eksportija, astuda soovitakse järgmine samm

Sel nädalal osalevad 11 Eesti ettevõtet koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) Saksamaal Münchenis toimuval maailma juhtival ehitusvaldkonna messil BAU. BAU fookuses on arhitektuur, materjalid ja süsteemid. Messi külastab umbkaudu 200 000 inimest, kelle seas on nii arhitekte, insenere, müügimehi, tootjaid, edasimüüjaid, arendajaid, ostjaid kui investoreid. Eesti ühisstendil osalejate seas on mitmeid puiduga toimetavaid ettevõtteid. Kuigi Eesti on juba täna näiteks puitmajade eksportimises Euroopa esimene – ekspordikäive on ca pool miljardit eurot, mis on poole suurem maht meile järgnevatest Poolast ja Leedust, ning kogu Euroopa turust on Eesti käes ligi veerand – püütakse Saksamaal jalga ukse vahele saada veelgi laiemalt. “Tehaseline

Kaupade eksporti kasvatasid novembris kodumaised tooted

Statistikaameti andmetel kasvas kaupade eksport 2024. aasta novembris võrreldes eelmise aasta sama ajaga 3%, import jäi samale tasemele. Jooksevhindades eksporditi kaupu ligi 1,6 miljardi euro ja imporditi 1,7 miljardi euro eest. Kaubavahetuse puudujääk oli 166 miljonit eurot, mis on 53 miljoni võrra väiksem kui aasta varem. Statistikaameti väliskaubanduse analüütik Jane Leppmets selgitas, et novembris kasvas Eesti päritolu kaupade väljavedu 6%, samas kui reeksport vähenes 2%. „Eesti päritolu kaupade osakaal koguekspordis kasvas novembris kahe protsendipunkti võrra ning moodustas sellest 66%. Enim eksporditi Eesti päritolu elektriseadmeid ning puitu ja puittooteid,“ tõi Leppmets välja. Novembris eksporditi kaupadest kõige rohkem elektriseadmeid (16% koguekspordist), põllumajandussaaduseid

Eesti ettevõtted sihivad lepinguid maailma suurimate laevaomanikega

Kuvand Eesti merendussektori ettevõtetest kui tugevatest ja kvaliteetsetest laevaehitajatest on tänaseke tuntud. „Kindlasti on meil veel aga pikk tee minna, et me oleksime number üks valik, kui ükskõik milline laevaehitaja või -omanik uue projektiga alustab ning endale tarnijaid hakkab valima,“ rääkis Argo Sildvee, aasta merenduse eestvedaja 2024. Sildvee võttis kokku 2024. aasta ja rääkis, mida toob 2025 Eesti merendussektorile. Aasta lõpus jagati tunnustusi Eesti merendussektori parimatele. Aasta merenduse eestvedaja tiitli pälvis Eesti kui mereriigi rahvusvahelise kuvandi kasvatamise ja Eesti Merenduse Innovatsioonikeskuse (EMI) juhtimise eest Argo Sildvee. „Mina kui ka kogu EMI liikmeskond on meeletult tänulik ning uhke sellise tunnustuse üle. See

Betty Gervasini konverentsil rääkimas.
Kuidas laieneda ihaldatud Aasia turgudele? Rahvusvaheline ekspert Eesti ettevõtjatele: kingitused on väga olulised

Eelmisel nädalal toimunud ekspordikonverentsil Big in Asia jagas Betty Gervasini (pildil), rahvusvaheliselt tunnustatud Aasia turgude ekspert ja Acclime Groupi partner, praktilisi teadmisi ja strateegiaid, kuidas Eesti ettevõtted saavad Aasia kiirelt kasvavatest võimalustest osa saada. Lisaks jagasid konverentsil Eesti ettevõtjatele nõuandeid ja soovitusi EISi kohapealsed ekspordinõunikud Jaapanis, Lõuna-Koreas, Indias ja Singapuris. Aasias on sisuliselt lõputud võimalused leidnud viimastel aastatel nii Eesti puitmajatootjad, tehnoloogiate eksportijad kui ka meie toiduainetööstus. Oma suurusega väga ahvatlev, kuid siiski kauge ja ärikultuuriliste eripäradega Aasia regioon tekitab ettevõtjates siiski ka ettevaatlikkust. Selleaastasel konverentsil keskenduti sellele, millised on Aasia turu võimalused Eesti ettevõtjatele ning kuidas käib Aasia turgudele

Tagasi üles