Kogemuslood
Arvamuskonkursi Tark Turundus žüriiliige Kadri Gröön: Eesti lugu müüb, kui seda õigesti rääkida
Turundus on investeering, mitte kulu. Kultuuritundlikult ja läbimõeldult tegutsedes on see välisturgudel uste avaja, osa ekspordistrateegiast, lausus EISi ekspordiosakonna rahvusvahelise turunduse valdkonna juht ja arvamuskonkursi Tark Turundus žüriiliige Kadri Gröön. Eesti turundusmaastikul püsib visalt uskumus „hea toode müüb end ise.“ Kadri Grööni sõnul võib see väide koduturul vahel isegi paika pidada, kuid rahvusvahelises B2B kontekstis on see pigem õhkõrn lootus kui toimiv strateegia. „Globaalsel areenil konkureerivad kümned sarnased tooted ja teenused. Ilma sihitud, kultuuritundliku turunduseta jäävad ka tugevad lahendused enamjaolt nähtamatuks,“ sõnas Gröön. Seega oluline on kohaliku kultuuri tundmine, olgu see seotud ärikommete, meediatarbimise, keelekasutuse või väärtushinnangutega. “Ilma kultuurilise tunnetuseta võib kampaania
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
•
29.10.2025
•
9 min