Kõik postitused
Viis kulukat viga, mida idufirmad teevad oma intellektuaalomandiga
Aeg, raha ja närvid on kolm peamist ressurssi, mis kipuvad idufirmadel kõige sagedamini nappima. Seepärast tuleb iga äriline otsus teha strateegiliselt, et vältida nende väärtuslike varade raiskamist juhuslike vigade tõttu. Alljärgnevalt toome välja viis levinumat eksimust, mida alustavad ettevõtted intellektuaalomandi (IO) valdkonnas teevad, ning jagame praktilisi soovitusi nende vältimiseks. Brändi loomine ilma kaitseta Idufirmad püüavad tihti silma paista loominguliste nimede või löövate loosungitega, mis peegeldavad nende tegevusvaldkonda ja väärtusi. Kujutlege nüüd järgmist olukorda: olete kaua ja põhjalikult töötanud oma brändi kallal, esitanud seda potentsiaalsetele klientidele ja investoritele. Kõik tundub minevat suurepäraselt, tagasiside on positiivne, info levib, huvi kasvab. Ja siis
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
•
18.06.2025
•
5 min