Algavad Eesti kuvandi uuendamise töötoad
24. august 2015
Esmaspäeval, 24. augustil algavad Eesti riigi brändi uuendamisega tegelevad valdkondlikud töötoad.
Ühisloome eesmärk on arendada riigi kuvandit, sõnastades Eestit iseloomustavad omadused, unikaalsus ja konkurentsieelis.
Iga Eesti riigi brändi uuendusega tegelev töötuba keskendub erinevale valdkonnale, kus sõelutakse välja just sellest valdkonnast tõukuv riigi autentne, eristuv ning meile endale ja teistele korda minev väärtuspakkumine.
Lisaks selgitatakse välja eri valdkondade vajadused riiklikule turundusele ja kommunikatsioonile, mis aitavad valdkondi paremini maailmale tutvustada.
Kümne töötoa teemad on järgmised: haridus (24.08), investeeringud ja talendid (26.08), kultuur ja pärand (07.09), valitsemine (09.09), turism (11.09), toit (14.09), sport (16.09), noored (18.09), kogu- ja vabakonnad (21.09) ja eksport (23.09).
“Ootame töötubadesse kõiki oma valdkonna asjatundjaid ja eksperte, kes tahavad isaks valdkonna arendamisele aidata kaasa värske Eesti kuvandi sünnile,” sõnas Eesti riigi brändi uuendamisega tegeleva meeskonna juht Paul Kristjan Lilje.
Töötubadesse saab end registreerida veebilehel www.estonia.eu/misoneesti. Töötoad toimuvad kella 9–17 Telliskivi Loomelinnaku majas A1, Erinevate Tubade Klubis (Telliskivi 60a, Tallinn).