Eesti ettevõtted osalevad virtuaalselt rahvusvahelisel mahetoidumessil
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viib koostöös Eesti Toiduainetööstuse Liiduga ettevõtted Eesti ühisstendiga mahetoidu messile BIOFACH eSPECIAL 2021. Mess toimub tänavu 17.-19. veebruarini virtuaalselt.
EASi rahvusvahelise müügi valdkonnajuhi Marge Pihlapuu sõnul on virtuaalsed messid oluline võimalus reisipiirangute tingimustes ekspordi laiendamisega jätkata. „Toidu- ja joogisektorile on see muidugi eriline väljakutse, kuna toodete proovimise võimalust virtuaalselt ei ole. See tähendab, et veel olulisemaks muutub põhjalik ettevalmistus ning digikanalite oskuslik kasutamine oma ettevõtte loo rääkimiseks,“ ütles Pihlapuu.
Virtuaalsel messil toimuvad kliendikohtumised kaamerasilma vahendusel – LOOV Organicu ekspordijuht Liis Kalvik tutvustab potentsiaalsetele äripartneritele oma tooteportfelli.
Tarbijad pööravad üha rohkem tähelepanu toidu päritolule ning nõudlus mahetoidu järele on aina kasvamas. „Eesti on suuruselt teine mahepõllundusriik Euroopas ning astume uhkusega BIOFACHi messi virtuaalsele lavale,“ ütles Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp.
Tema sõnul tutvustavad Eesti ettevõtted messil unikaalseid tooteid, mida orgaanilise toidu maailmas pole kunagi varem nähtud. Alates funktsionaalsetest jookidest ja külmkuivatatud pulbritest kuni veganjäätisteni – koostöös teadlastega on meie tootjad leidnud viisid, kuidas puutumata loodus maailmatasemel maitseteks tõsta,“ selgitas Potisepp.
2021. aasta ühisstendil osalevad Peenjoogivabrik Nudist OÜ, LOOV Organic OÜ, Eesti Maheproteiini Ühistu, AS Värska Vesi, Tori Jõesuu Siidri- ja Veinitalu OÜ, Öun Drinks OÜ, Magusameistrid OÜ ja La Muu AS.
BioFach on maailma juhtiv mahetoidu mess, kuhu tulevad kokku 144 riigi esindajad.
Messil osalemist kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.