Vaata peasisu

Saksakeelne pitch – mis see on?

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
15. august 2019
2 min

Pitch’i ehk pitching’uga oleme harjunud kokku puutuma ingliskeelses keskkonnas ja „pitchitakse“ ikka inglise keeles. Pitch ongi ju inglisekeelne sõna, mis tähendab julget, veenvat ja tähelepanu köitvat kõnet, kus selgelt ja mõjusalt esitletakse ja müüakse oma tooteid või teenuseid.

Mõistagi on võimalik pitch’ida ka saksa keeles nagu igas teises keeles. Kindlasti avaldab saksa keele oskus ja ladus müügikõne sakslastele muljet ning teie usaldusväärsus kasvab tunduvalt. Hea pitch vajab aga põhjalikku läbimõtlemist ja järjepidevat harjutamist.
EAS pakub saksa keelt rääkivatele ekspordijuhtidele ja ekspordiga tegelejatele võimalust osaleda saksakeelse müügikõne töötoas. Töötoas käsitletakse saksakeelse müügikõne eripärasid ning erinevusi võrreldes inglise keelse pitch’iga. Osalejad koostavad, harjutavad ja kannavad ette oma saksakeelse müügikõne, mida analüüsitakse ja parandatakse. Tegemist on ühepäevase koolitusega, mis toimub saksa keeles. Töötoa järel saab iga osaleja veel ühe lisakonsultatsiooni Skype’i teel. Osalejatelt ootame saksa keele valdamist vähemalt B1 tasemel (iseseisev keelekasutaja).

Töötuba viib läbi hr. Daniel Gundelach Saksamaalt Messe München tütarettevõttest MEPLAN. Hr. Gundelach’l on 15-aastane kogemus ettevõtete ettevalmistamisel messideks ning müügikõne koolituste läbiviimisel.

Päevakava ja registreerimine on avatud SIIN

Kontakt ja lisainformatsioon:
Karin Alliksaar, tel. 6 279 350, [email protected]

Jaga postitust

Tagasi üles