Vaata peasisu

Turuletuleku meistriklass: uutele toodetele ja turgudele keskenduv programm alustab sügisel

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
27. juuni 2022
2 min

Varem kriisis kasvamise meistriklassi nime kandnud EASi programm alustab sügisel uue nimega – turuletuleku meistriklass. Programmis osalejad saavad praktilist nõu ja tuge uue tootega edukalt turule tulemiseks. Samuti on meistriklass mõeldud neile ettevõtetele, kes sihivad uutele turgudele laienemist.

EASi ja KredExi ühendusasutuse äriarenduse projektijuhi Karl-Villiam Vaseriku sõnul peegeldab programmi nime muutus paindlikkust ning uute olukordadega kohanemist, mis on kahtlemata vajalik ka ettevõtetele uutele turgudele sisenemiseks ning parimate tulemuste saavutamiseks.

“Suhtleme igapäevaselt väga paljude ettevõtetega üle Eesti ning korduvalt on kõlama jäänud mõte, et tänane olukord ei ole enam kriis, vaid uus normaalsus,” sõnas Vaserik. Sellest lähtuvalt seati programmi põhirõhk uue toote turule toomisega seonduvale ning muudeti ka teenuse sisu. Peamiseks fookuseks on uue toote lansseerimine, sellega turule tulek ja turundamine.

Turuletuleku meistriklassi praktilise ja sisuka programmi käigus saab läbi mõelda kõik etapid, mis puudutavad uue toote turule toomist, maandades nii äririske kui ka kindlustades õigete otsuste tegemise.

Osalema on oodatud ettevõtted, kellel on välja töötatud uus toode, mida ei ole veel turule toodud. Samuti sobib meistriklass neile, kellel on soov laieneda uutele turgudele ja kasvatada eksporti.

Tippekspertide abil töötatakse läbi uue toote turule toomise võtmekohad: toote positsioneering, ärimudel, turundus ja lansseerimine. Programmis osaledes saab tuge ja nõu oma ala ekspertidelt – see on unikaalne võimalus kaasata oma ettevõtte arendamisse maailmataseme kompetentsiga konsultante.

Meistriklass koosneb nii praktilistest töötubadest kui ka aktiivsest koostööst mentoriga. Programmi juhib strateegilise innovatsiooniagentuuri Quantitas asutaja ja konsultant Kaarel Oja, kes keskendub meistriklassis protsessijuhtimise, tootestrateegia, turundusstrateegia ning turundusanalüütikaga seotud teemadele.

“Suurim väärtus meistriklassi läbinud ettevõtetele on see, et selle käigus valmib konkreetne tegevusplaan uue toote turule toomiseks ja ekspordivõimekuse kasvatamiseks,” lausus Oja. Ta lisas, et tänu ühisele õppimisele ja kogemuste vahetusele tuleb meistriklass kasuks ka meeskonnatöö parendamisele.

EASi turuletuleku meistriklass kestab kaks kuud, avalduste esitamise tähtaeg on 1. august 2022. Loe meistriklassi sisust ning programmi läbinud ettevõtete kogemustest lähemalt SIIT.

Jaga postitust

Tagasi üles