Vaata peasisu

Visit Estonia koostööprojekt Teflon Brothersiga võitis Aasta Turundusteo konkursi

Piret Malv
23. märts 2023
2 min

Visit Estonia eelmise aasta koostöö Soome kõige populaarsema räpipundi Teflon Brothersiga osutus Aasta Turundusteo konkursi võidutööks avaliku sektori kategoorias. Võidutöö tuleb esitlusele 29. märtsil turunduskonverentsil Password.

Eelmise aasta juuni algul avaldas Soome edukaim räpibänd Teflon Brothers legendaarsest Juice Leskineni loost uusversiooni “Eesti On My Mind” ja lõi käed Universal Music Estoniaga. Ühtlasi ütlesid muusikud pressikonverentsil Eesti saatkonnas Helsingis, et on nüüd Eesti bänd ja kõigist räpparitest said Eesti e-residendid.

„Nägin Teflon Brothersi esinemist tol kevadel Viru hotellis, kui nad andsid siin seitse väljamüüdud kontserti, publikuks puupüsti täis saalid Soome abituriente, kes olid tulnud Eestisse koolilõpureisile. See oli meeletu möll, kogu saal teadis bändi kõigi lugude sõnu peast ja laulis kaasa,” ütles Visit Estonia välismeedia juht Kadri Gröön.

Rokiloo eesmärk oli meenutada Soome publikule pandeemiast taastumise aastal, et Eesti ootab taas väga külla kõiki soomlasi. Koostöö raames saime õigused uue laulu kasutamiseks erinevates turunduskampaaniates ning lisaks valmis koostööna 3 reisivideot, milles bänd seikleb Tallinnas, Pärnus ja Tartus. Laulu kuulamiste arv Spotify’s ja Youtube’is kokku on tänaseks tublisti üle 3 miljoni. Projekti kajastuste arv ulatus 40-ni (Iltalehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, MTV Uudiset jne) ning meedia ulatus oli kokku 46 miljonit. Lisandus sotsiaalmeedia kampaania nähtavusega 1,2 miljonit.

Viimase majutusstatistika järgi ületas soomlaste ööbimiste arv Tallinnas aasta algul juba pandeemiaeelset taset, Eestis tervikuna jäi see veel 10% pandeemiaeelsele tasemele alla. 

Loe ka Bestmarketingist
Vaata siit laulu
Vaata siit Tallinna reisivideot

Jaga postitust

Tagasi üles