Work in Estonia Eesti HR Seltsi konverentsil: “Meeskonnaliikmete persoonibränd on oluline!”

13. veebruaril toimus Eesti HR Seltsi konverents “Data driven future”. Work in Estonia partnersuhete juht Suzanna Vatter ja ettevõtete konsultant Katre Rohumägi võtavad konverentsilt kaasa soojad kontaktid ja head mõtted Eesti personalitöötajate käest.
Suzanna tõi välja, et konverentsil oli oluline olla, et näha vanu tuttavaid ja koostööpartnereid. “Meie boksist käisid läbi ka näiteks ettevõtjad Tartust, mis oli põnev. Palju tunti huvi meie rahvusvahelise maja tegevuse osas ja rääkisime pikemalt ka ühe tööstusettevõttega, kes ehitab uut tehast ja plaanib suuremal mahul värvata juba järgmisel aastal,” kirjeldas Suzanna.
Inspireeriv ja põnev oli aga kogu konverentsi programm. “Kuulsin ettekannetest, kui palju on meil veel näiteks tehisaru teemadel õppida ja näen, kuidas saame isegi oma teenuseid, teadmisi ja infot tänu tehisarule veelgi paremaks muuta,” lisas partnersuhete juht.
Ettevõtete konsultant Katre jaoks oli konverents inspireeriv. “Sain oma ala ekspertidelt andmete teadliku kasutamise ja läbimõeldud otsuste tegemise kohta hea ülevaate. Programm oli mitmekülgne ja põnev,” rääkis Katre ja lisas, et tore oli avastada uusi ideid, mida rakendada ka väljaspool personalivaldkonda.
“Võtsin Summitilt kaasa mõtte, et iga ettevõtte juht ja töötaja on brändi kujundajad ja meeskonnaliikmete persoonibränd on oluline. Elu on müük ja silma jäävad need, kes julgevad eristuda,” mõtiskles Katre. “Nii andmetepõhine kui ka sisetundepõhine juhtimine võivad olla efektiivsed, olenevalt olukorrast ja inimestest. Parimad tulemused saavutatakse aga sageli nende kahe lähenemise tasakaalustamisel. Andmeid ei saa kunagi olla liiga palju – oluline on oskus neid õigel ajal ja õiges kontekstis kasutada, mis annab selge eelise,” jagas Katre.
Kogu konverentsi tipphetkeks oli nii Suzanna kui Katre jaoks hetk, mil Eesti HR Selts andis Work in Estonia tiimile üle aasta HR sõbra auhinna.