Vaata peasisu

Turismi digimentorlus koos digitaliseerimise teekaardiga

Turismi digimentorluse fookus on äriprotsesside digitaliseerimisel ja digitaalsete tehnoloogiate rakendamisel ettevõtte/organisatsiooni ressursside tõhusamaks kasutamiseks. Teenuse tulemusel valmib digitaliseerimise teekaart. Eesmärgi saavutamiseks saab iga osalev ettevõte/organisatsioon koostööpaariliseks kogemustega mentor-konsultandi, kellega koos oluliste digitaliseerimise teemadega tegeleda ning kelle kaasabil ärieesmärke saavutada.

Lisainfo ja taotlemine puhkaeestis.ee profiveebis

 

Nimi
Turismi digimentorlus
Kestus
5 kuud (40-100 mentortundi)
Hind
omaosalus 10%
Töökeel
eesti keel

Kellele teenus on mõeldud?

  • Ootame osalema vähemalt 24 kuud tegutsenud turismiettevõtteid (AS, OÜ, SA), kelle ärimudeli sisuks on sise- ja välisturistide teenindamine – s.h kes pakuvad majutus- ja toitlustusteenuseid; spaa- ja taastusraviteenuseid; konverentsiteenuseid; reisiettevõtja teenuseid; giiditeenuseid; sõitjateveo teenuseid; meelelahutusteenuseid, sh muuseumid, atraktsioonid, teemapargid, kultuuri- ja spordisündmused; aktiivse puhkuse ja rekreatsiooni teenuseid.
  • Osaleval ettevõttel peab olema:
    – vähemalt üks turismiteenus või -toode puhkaeestis.ee / visitestonia.com veebis
    – eelmise majandusaasta müügitulu vähemalt 30 000 eurot ja töötajate arv 2
  • Soovitame ettevõttest kaasata 2-3 tiimi liiget, seal hulgas üks võtmeisik, kes on soovitavalt tegevjuht või isik, kes vastutab arendusprojektide sh digitaliseerimisprojektide eest. Ootame mentorluse kasutajalt ambitsioonikaid eesmärke, konkreetseid ootusi ja aja leidmist koostööks mentor-konsultandiga 5-kuulisel perioodil.
  • Ettevõttele/organisatsioonile määratakse vähese tähtsusega abi (VTA) 7466 – 18666 eurot sõltuvalt mentortundide arvust.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk
Fotokunstnik Jimmy Nelson Viljandis turismikonverentsil PÄRI
Iga rahvarõivas loeb – laulu- ja tantsupeolised on oodatud maailmakuulsa fotokunstniku kaamerasilma ette!

Juuli alguses Tallinnas toimuvale XXVIII laulu- ja XXI tantsupeole “Iseoma” tuleb maailmakuulus briti fotograaf Jimmy Nelson, kes soovib oma järgmise rahvusvahelise kunstiprojekti jaoks jäädvustada Eesti rahvarõivais pidulisi. Ole laulja, tantsija või pealtvaataja – kui sead selleks ajaks valmis ja kannad ehedaid rahvarõivaid, võid olla just sina see, kelle pilt rändab maailma tippgaleriidesse. Jimmy Nelson on fotokunstnik, kelle töid on eksponeerinud rahvusvaheliselt tuntud muuseumid ja galeriid Londonist New Yorgini. Üleilmse tähelepanu on kunstnik pälvinud, süvenedes kohalike kultuuride ehedusse ja mitmekesisusse ning traditsioonilise riietuse ja tavade esiletoomisse. Nii Aafrikas, Ameerika mandril kui ka Aasias pildistanud Nelsoni side Eestiga sai alguse kuus aastat tagasi,

Michelini restoranide auhinnagala 2025
Turismijuht Anneli Lepp: „Eesti sööstis täna toidumaana Põhjala ja Baltimaade tippu!“ 

Täna tunnustati Niguliste muuseumis neljandat korda Eesti parimaid, Michelini giidi pääsenud restorane. Kunagi varem pole giidi pääsenud nii palju uustulnukaid. Ühtlasi teeb Eesti kvaliteedimärgiga restoranide arvuga silmad ette oma naabritele. „Alates tänasest on Eestil rohkem Michelini poolt tunnustatud restorane kui Lätis, Leedus või Soomes ning astume kandadele Norrale. Kõrvutades seda tulemust rahvaarvuga, on Eestis tänasest kõige rohkem Michelini restorane elaniku kohta kogu regioonis. Olemegi muutumas riigiks, mille toitu ainult reisilt lahkudes ei kiideta, vaid kuhu päriselt toiduelamuse pärast ka tullakse,“ ütles Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse turismijuht Anneli Lepp. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus sõlmis lepingu Micheliniga 2022. aasta veebruaris. See riiklik

Mehed konverentsil Kultuurikatlas
Riigi toetatud konverentsid toovad Eestisse sel ja tuleval aastal 3500 välisdelegaati üle maailma 

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) rahastas 11 Eestis korraldatava tippkonverentsi korraldamist. Nii sel kui järgmisel aastal toimuvaid konverentse toetati kokku 302 000 euroga, kuid Eesti majandusse toovad need tulu seitsmekordselt ehk üle 2 miljoni euro.  Tuge rahvusvaheliste tippürituste korraldamiseks said Eesti Maaülikool, Tartu Ülikool, MTÜ sTARTUpDay, MTÜ Sillamäe Lastekaitse Ühing, MTÜ Eesti Lugemisühing, OÜ PLMF Arts Management, OÜ Impact Week, MTÜ Eesti Aktuaaride Liit, MTÜ Eesti Turbaliit ning OÜ Publicon, kes sai toetust kahe rahvusvahelise konverentsi korraldamiseks. Kokku toovad üksteist konverentsi Eestisse ümmarguselt 3500 välisdelegaati. Toetust saanud konverentsidest tervelt kuus toimub Tartus ning Toilas ja Pärnus kummaski üks. Kolme rahvusvahelise konverentsi

Inimesed konverentsisaalis
Konverentsituristid tõid mullu Eesti majandusse 43 miljonit eurot

Konverentsituristid ööbivad Eestis kauem ja kulutavad siin rohkem kui puhkuseturistid. Kuna rahvusvahelised konverentsid toimuvad Eestis valdavalt sügisel ja kevadel, on neil oluline roll turismi hooajalisuse vähendamisel. Lisaks selgus Turismiarenduskeskuse konverentsidelegaatide uuringust, et nad tuleks Eestisse hea meelega uuesti nii konverentsile kui ka puhkusele. Turismiarenduskeskus uuris 2024. aastal Tallinnasse ja Tartusse rahvusvahelisele konverentsile saabunud välisdelegaatide kulutusi, reisi kestust, hinnanguid konverentsilinnale ja Eestile kui reisisihtkohale. EISi turismijuhi Anneli Lepa sõnul on konverentsiturism üks tulusamaid turismiharusid ja konverentside välisdelegaadid turistidena kõige enam kulutav segment. „Keskmine välisdelegaat peatus Eestis mullu 3–6 ööd ning kulutas üle 1000 euro reisi kohta. Näiteks meie peamised väliskülalised soomlased kulutavad

I Land Sound Festival
Mis on Eesti turismis paremini kui enne kriise?

Statistikaameti poolt avaldatud turismiaasta 2024 andmed kinnitavad, et aastaga kasvas ööbimiste arv kõigilt peamistelt välisturgudelt, jõudes 3,4 miljonilt 3,7 miljonini. Jätkuvalt veavad turismi taastumist ka lähinaabrid ja tugev siseturism. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse turismijuht Anneli Lepp sõnas, et turismisektorile oli eelmine aasta hea taastumise aasta, kuigi kriiside eelse tasemeni on veel minna: “Kui Euroopa kaarti vaadata, siis meiega samas seisus on Soome ning teised Baltimaad. Kõigis oli enne kriise märkimisväärne Vene turistide osakaal. Helsingi oli lisaks saavutanud veel suurima Aasia turistide sõlmpunkti kuulsuse. Nüüd on see kõik sõja tõttu katkenud ning asenduse leidmine võtab aega.” Lepp lisas, et kuna geopoliitilistele

Tagasi üles