Vaata peasisu
Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Viime ettevõtted Eesti ühisstendiga välismessidele

Korraldame rahvusvahelistel välismessidel riiklikke ühisstende, et aidata Eesti ettevõtetel välisturgudel edu saavutada.

Nimi
Ühisstendid rahvusvahelistel ärimessidel
Hind
Väike- ja keskmise suurusega ettevõte 3000 eurot Suurettevõte 4000 eurot
Vaata tutvustust

Kelle jaoks on ühisstend mõeldud?

  • Eksportivatele ja ekspordipotentsiaaliga ettevõtetele, ettevõtluse edendamisega tegelevatele organisatsioonidele ning ettevõtetega koostööd tegevatele teadus- ja arendusasutustele.
  • Olemas on varasem ekspordikogemus ning võimekus kasvatada sihtturul eksporditulu vähemalt 100 000 euro võrra aastas.
  • Pakutakse keerukama teostusega või lõpptarbijaile suunatud tooteid.
  • Lisandväärtus ettevõtte töötaja kohta on võrdne vähemalt Eesti keskmisega ning ettevõte tegevusala ei ole programmi mõistes seotud välistatud valdkonnaga.
  • Ettevõte on valmis tasuma osalustasu.
  • Ühisstendi komplekteerimisel jälgitakse, et väljas oleks tugeva ekspordipotentsiaaliga ettevõtjad, tootevalik oleks mitmekesine ja innovaatiline ning juba kogenud ettevõtjate kõrval oleks võimalus osaleda ka alustavatel eksportööridel.
  • Messidel osalemist kaasrahastatakse Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja siseturvalisuspoliitika fondist.
  • Ühisstendil osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Miks osaleda ühisstendil?

Ühisstendid loovad hea võimaluse uute kontaktide leidmiseks.

Kasvab rahvusvaheline konkurentsivõime

Laieneb kontaktivõrgustik

Suureneb ekspordivõimekus

Ühisstendide nimekiri

Kontakt

Kontakt

Kätrin Aas
tiimijuht
Ekspordikonverents Smart North Summit – mis see on ja miks peaksid sellest osa võtma?

Eesti eksport on taas kasvukursil. Et seda kasvu veelgi tagant tõugata saavad Tallinnas järgmisel nädalal kokku Eesti majanduses oluliste sektorite tipptegijad üle maailma. Esmakordselt toimub Eestis rahvusvaheline ekspordikonverents Smart North Summit, kuhu kutsume ka sind, hea ettevõtja. Smart North Summit’i mõte on tutvustada maailma mõjukatele ettevõtetele ja otsustajatele Eestit: meie julgust, innovatsiooni ja usaldusväärsust. Teisalt aga tuua Eesti ettevõtetele maailm füüsiselt koju kätte, sest Eestis saavad kokku kolme kriitilise olulisusega sektori, roheenergeetika, kaitsetööstuse ning IKT eksperdid ja otsustajad Euroopast ja USA-st Lähis-Ida, Aafrika ja Aasiani välja. Oma kogemust tulevad jagama ning uusi partnerlussuhteid looma juhid ettevõtetest Marubeni Corporation (Jaapan), Sinai

Edulugu messilt Korea Build 2025: Eesti arhitektuuritarkvara jõudis Korea turule

EISi korraldatud äridelegatsiooni tulemusel leidis Eesti arhitektuuribüroo Creatomus Solutions Lõuna-Koreast koostööpartneri – puidust moodulmajade tootja Space Factory. Eesti ettevõte arendab tootja jaoks nutikat tarkvara, mis aitab automatiseerida moodulmajade projekteerimist ja viib Eesti tehnoloogia uuele kontinendile. Veebruari lõpus toimus Lõuna-Koreas Aasia juhtiv ehitus- ja arhitektuurimess Korea Build 2025, kus Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud äridelegatsiooni raames võttis messist osa 11 Eesti puidu- ja arhitektuuriettevõtet. Messil toimus ka Eesti arhitektuuri- ja disainiseminar, kus osales üle 150 Korea arhitekti ja ehitusvaldkonna spetsialisti. Eesti messiesinemised keskendusid jätkusuutlikule puitarhitektuurile ja innovaatilistele lahendustele – valdkondadele, mis üha enam kõnetavad Lõuna-Korea ehitussektorit.  Esimesest kontaktist koostööni  Creatomus

Eesti auhinnatud käsitöödžinni edu Aasias: Junimperium saatis juba kuu pärast Foodexi messi esimese tellimuse Jaapanisse

Eesti auhinnatud käsitöödžinnivabrik Junimperium astus kindla sammuga Aasia turule, saates vaid kuu pärast osalemist Tokyo Foodexi messil esimese tellimuse Jaapanisse. Sealsed kohalikud baaripidajad ja maaletoojad hindasid kõrgelt nii Junimperiumi unikaalseid maitseid kui ka rahvusvahelisi tunnustusi. Ettevõtte kogemus näitab, et hästi läbimõeldud messiosalus ja tugev toode võivad kiiresti viia uue ekspordituruni. Jaapan – uus tärkav turg käsitöödžinnile Junimperiumi juhatuse liige Priit Põldmäe meenutab, et tänavusele Foodexi messile Jaapanis mindi lootusrikkalt, ent siiski realistlike ootustega: „Oleme varasemalt osalenud suurematel messidel nii Londonis kui Berliinis, aga koos Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) messile minek oli meile esmakordne,“ ütleb Põldmäe. „Jaapan tundus meile põnev

Eesti päikesekatuste tootja Roofit.Solar kasvatas ekspordimahtu 90% ja laieneb USA turule: “Oleme leidnud tugeva kohaliku partneri.”

Eesti tehnoloogiaettevõte Roofit.Solar, mis on tuntud oma esteetiliste ja energiatõhusate integreeritud päikesekatuste poolest, on jõuliselt laienemas üleilmsele turule. Nende lahendused on esindatud juba 25 riigis ja 95% nende toodetest läheb ekspordiks, kuid nüüd on fookus suunatud veelgi suurematele sihtturgudele – eeskätt Põhja-Ameerikasse. Ettevõtte tegevjuht Andres Anijalg selgitab, mis oli ettevõtte eelmise aasta ekspordimahu kasvu taga ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid. Pool müügist tuleb kuuelt eksportturult Roofit.Solari tegevjuht Andres Anijalg kinnitab, et ettevõtte peamised eksporditurud on Saksamaa, Austria, Šveits (DACH regioon), Ühendkuningriik ning nüüd üha rohkem ka USA ja Kanada. “Need turud moodustavad umbes poole meie kogumüügist, kuna sealne nõudlus meie

D’DIFFERENCE’i unikaalne juuksemask võitis ilutööstuse messil Cosmoprof Worldwide 2025 CosmoTrends tunnustuse

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viis kaheksa Eesti ettevõtet ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof Worldwide 2025, mis toimus 20.-22.03 Bolognas. Eesti brändi D’DIFFERENCE toode Fast & Glorious Liquid Hair Mask märgiti “TUNNUSTATUD” tooteks kõrgelt hinnatud CosmoTrends Report 2025 aruandes. D’DIFFERENCE brändijuht Carmen Kibur: “Tegemist ainulaadse tootega juuksehooldusturul, mis annab juustele sekunditega peegelläike, kiirendab juuste kuivamist pärast pesu ja lihtsustab kammitavust ning niisutab juukseid põhjalikult. Kasutada võivad juuksemaski kõik, kes soovivad saavutada lamineeritud juuste efekti kodustes tingimustes.” Cosmoprof Awards konkursile saadetud toodete valikust koostab BEAUTYSTREAMS’i ekspertide meeskond iga-aastase CosmoTrends Report aruande, kogumaks kokku ülemaailmsed ilutrendid, mis kerkivad

Tagasi üles