Vaata peasisu

Liitu turismi kvaliteedimärgistega

90%

on rahulolu Eesti turismiteenustega ReviewPro järgi.

Green Key on rahvusvaheline keskkonnamärgis majutus- ja toitlustusettevõtetele, atraktsioonidele ja konverentsikeskustele ning ühendab 65 riiki üle maailma.

Rohkem infot

Green Destinations on rahvusvaheline võrgustik, mis pakub tuge piirkondadele kestliku arengu kavandamisel ja ühendab rohkem kui 200 sihtkohta 60 riigis.

Rohkem infot

Kvaliteedimärgised Eestis turismiettevõtetele

Rohkem infot

90%

on rahulolu Eesti turismiteenustega ReviewPro järgi.

Saa inspiratsiooni

Eestit tutvustavast videopangast leiad sobivaid kaadreid turundamiseks

Visit Estonial on oma kanal nii Vimeos kui ka Youtube’is, kust leiad kõik Eesti kui suurepärast puhkuse- või äriturismi sihtkohta turundavaid võtteid. Saad videoid nii alla laadida kui ka viidata oma veebipõhises turunduses. Ka Brand Estonia veebilehelt leiad mitmesugust videomaterjali, mida siduda tervikuks kaasaegse pildikeelega fotode ning lugude ja faktidega Eesti kohta. Tutvu videopangaga

EAS pani turismistatistika kokku interaktiivsele töölauale

EAS on kokku pannud interaktiivse turismistatistika töölaua, kust huviline saab kõige värskemaid andmeid majandusharu käekäigu kohta. See ühendab Eestis eri asutuste poolt toodetavad andmed, võimaldab andmeid huvi järgi sorteerida ning hoida kätt turismi pulsil tervikuna.  Turismi kui majandusharu kohta toodetakse Eestis mitmesugust infot. Statistikaamet avaldab iga kuu majutusstatistikat välis- ja siseturistide ööbimiste kohta. Eesti Pank kogub mobiilpositsioneerimise andmeid Eestisse saabunud väliskülastajate kohta, mis kajastab ka ühepäevakülastajaid, ning on aluseks teenuste ekspordi ja impordi arvutamisele. Maksu- ja Tolliametis on andmestik tööhõive, müügitulu ja maksude kohta. „Lühidalt öeldes on EAS selle kõik ühele kaardile toonud. Üksikutest andmetest on võimalik näha ainult osa

Elamuslik pressireis Soomaale tõi artikli The Guardianis

Turismiarenduskeskuse pressireisi tulemusel ilmus The Guardiani artikkel: https://www.theguardian.com/…/estonia-in-winter-into-the-wi… Esimest korda Eestis viibinud ajakirjanikku Jamie Lafferty’t hämmastas kõige enam alasti laukas ujumine, mis korraks viis ta isegi mõttele plehku panna – kui aga räätsad oleksid paremini sprindiks sobinud. Seiklusi kajastab ka Sakala:https://sakala.postimees.ee/…/soti-ajakirjanik-pajatas-brit… Ajakirjaniku muljed ei piirdunud muide ainult The Guardianiga: pärast Eestis käiku osales ta ka Eesti UK saatkonnas peetud õhtusöögil Londonis, näitas vaimustusega fotosid seentest ja pajatas suurepärase müügimehena teistele reisiajakirjanikele oma lugusid Eesti-reisist.

Kuus Eesti sihtkohta jõudsid kestliku turismi TOP100 nimekirja

Kui harilikult on keskkonnamärgis üksikul tootel, teenusel või ettevõttel, siis läinud aastast alates pakub EASi turismiarenduskeskus rahvusvahelise programmi Green Destinations ametliku partnerina võimalust arendada ja turundada rohelises võtmes turismisihtkohta tervikuna. Eestist pääses sel aastal võrgustiku TOP100 nimekirja kuus sihtkohta, kelle edulugusid alljärgnevalt tutvustame. Tartu esitas eduloona igal aastal peetava ning nii linnaelanike kui ka külaliste seas tuntust koguva Autovabaduse Puiestee. Laialdane ala suletakse autoliikluseks, sisustatakse see inimestele huvipakkuvate ürituste ja ettevõtmistega ning antakse roheline tuli ratturitele ja jalakäijatele. Transiitliikluse asemele toodud inimmõõtmeline ruum annab linnale hoopis uue ilme ja tutvustab linlaste tegemisi, millest autoga iga päev mööda tuhisejad ei pruugi

Lugu Eestist võitis USA tuntuima reisiajakirjanduse auhinna

USA ajakirjaniku Todd Pitocki lugu „A Nation of Saunas and Start-ups“ võitis esimese koha USA reisiajakirjanduse tuntuimal konkursil Lowell Thomas Travel Journalism Award. Eestit kõige paremast küljest tutvustav lugu sündis EASi turismiarenduskeskuse korraldatud pressireisi tulemusena ning ilmus enne auhinna võitmist mõjukates väljaannetes. „Lugu valgustab eestlaste vastandlikke külgi, mis meid täna iseloomustavad. Ühelt poolt kiire innovatsioon ja paindlikkus, trendidega kaasaspüsimine, teiselt poolt jätkuvalt sügav side traditsioonide ja loodusega, jonnakas kinnihoidmine pärandist,“ iseloomustas EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik. Lepiku sõnul on see hea näide, kuidas mainekujundus on pika vinnaga, kuid ülioluline asi, mis töötab 24/7 ja mille unustamist ükski riik endale

Küsi nõu

Turismiarenduskeskus teeb koostööd sihtkohtade, turismiorganisatsioonide ja sadade ettevõtetega üle Eesti. Sihtkohaorganisatsioonid on esimene kontaktpunkt, kes aitab leida piirkonnas koostööpartnereid, arutada äriideid ja ühiseid projekte.

Vaata lähemalt
Tagasi üles