Vaata peasisu

Tee ennast nähtavaks

Tegeleme iga päev sellega, et Eesti kui reisisihtkoht oleks rahvusvaheliselt tuntud. Tutvustame meie põnevaid turismivõimalusi nii reisihuvilistele kui ka turismiprofessionaalidele üle maailma Eesti riiklikus turismiveebis visitestonia.com (eesti keeles puhkaeestis.ee). Visitestonia.com veebi jõuavad andmed "puhka eestis" turismiinfosüsteemist.

8200

reisiprofessionaalini üle maailma jõudsime 2023. aastal virtuaalsetel ja vahetutel kontaktüritustel.

Liitu turismiinfosüsteemiga “puhka eestis”

  1. “puhka eestis” turismiinfosüsteemist jõuavad andmed visitestonia.com veebi, mis on suurim ja külastatavaim välisturule suunatud Eestit tutvustav turismiveeb maailmas.
  2. Turismiinfosüsteemiga on liitunud üle 5000 turismiettevõtte, vistiestonia.com/puhkaeestis.ee veebilehele tehti 2023. aastal üle 14 miljoni külastust.
  3. Saad tasuta ja mitmes eri keeles oma põnevaid turismiteenuseid ja -​tooteid maailmale turundada ning kampaaniates osaleda.
  4. visitestonia.com on otsingumootoritele hästi optimeeritud, sel on internetis väga lai nähtavus.
  5. Esindatus riiklikus turismiveebis visitestonia.com tõstab ettevõtja mainet ja usaldusväärsust!
Sisene "puhka eestis" infosüsteemi

Tööriistad

Turism ning turismiga seotud tooted ja teenused mõjutavad oluliselt kõiki Eesti majandusnäitajaid, muuhulgas eksporti ja investeeringuid, tööhõivet ja piirkondade arengut. Seetõttu on oluline tegutseda üheskoos selle nimel, et Eesti oleks mitmekülgseid elamusi pakkuv atraktiivne reisisihtkoht ja et nii välis- kui siseturistid viibiksid huvitavates paikades üle Eesti kauem.

Uuri lähemalt

Kujundame Eesti kui reisisihi mainet, et suurendada nõudlust Eesti ettevõtete toodete ja teenuste järele. Tegutseme turgudel, millel on suurim potentsiaal tuua turundusinvesteeringutelt tulu, milleks on lähiturud, aga ka need sihtkohad, kust kõige mugavamalt Eestisse pääseb (otselennuühendusega sihtkohad jm).

Uuri lähemalt

Soovime Eestit tutvustada inspireerivalt. Oleme kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas väljendada neid läbi kirjasõna, kujunduste, esitluste ja videote.

Tutvu tööriistakastiga

I Land Sound Festival
Mis on Eesti turismis paremini kui enne kriise?

Statistikaameti poolt avaldatud turismiaasta 2024 andmed kinnitavad, et aastaga kasvas ööbimiste arv kõigilt peamistelt välisturgudelt, jõudes 3,4 miljonilt 3,7 miljonini. Jätkuvalt veavad turismi taastumist ka lähinaabrid ja tugev siseturism. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse turismijuht Anneli Lepp sõnas, et turismisektorile oli eelmine aasta hea taastumise aasta, kuigi kriiside eelse tasemeni on veel minna: “Kui Euroopa kaarti vaadata, siis meiega samas seisus on Soome ning teised Baltimaad. Kõigis oli enne kriise märkimisväärne Vene turistide osakaal. Helsingi oli lisaks saavutanud veel suurima Aasia turistide sõlmpunkti kuulsuse. Nüüd on see kõik sõja tõttu katkenud ning asenduse leidmine võtab aega.” Lepp lisas, et kuna geopoliitilistele

Eesti stend MATKA 2025 messil
Fotod: Eesti viis oma parimad pakkumised Põhjamaade suurimale reisimessile

16.–19. jaanuarini toimub Helsingis Põhjamaade suurim turismimess MATKA, kus Eesti ettevõtjad ja turismipiirkonnad tutvustavad soomlastele selle aasta põnevaid reisipakkumisi. Kui Tallinn on Soome külastajate arvu poolest kriiside eelse taseme juba saavutanud, siis selleks aastaks ootab Eesti turismisektor rohkem Soome külastajaid ka pealinnast väljapoole. “MATKA mess on aasta tähtsündmus, kus korraga kõige rohkem Eesti turismiettevõtjaid oma peamiste välisklientidega vahetult kokku puutub,” ütles EISi turismijuht Anneli Lepp. „Eestisse reisimine on paljudele soomlastele sama loomulik nagu oma maakodu külastamine. Eesti turismisektor teeb kõik, et soomlased tunneksid end siin koduselt, nagu hea naabri juures peabki,“ iseloomustas Anneli Lepp Soome turu olulisust ja lisas: „Reisimise

Publik festivalil Tallinn Music Week
EIS toetab seitset kultuuri- ja spordisündmust, mis toovad Eesti majandusse üle kolme miljoni euro

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) toetab nelja kultuuri- ja kolme spordisündmust, mis toovad sel aastal Eestisse rahvusvahelist publikut ja kasvatavad välisturistide ööbimisi. Euroopa Liidu struktuurivahenditest kaasrahastatud vooru eelarvemaht oli ligi pool miljonit eurot, millest 300 000 eurot läheb kultuurisündmuste ja 190 000 eurot spordisündmuste toetamiseks. Seekordne voor oli regionaalse mõõtmega: seitsmest tugevast sündmusest viis toimub väljaspool Tallinna.   Kultuurisündmustest said toetuse Augustibluus 2025, I Land Sound 2025, Tallinn Music Week 2025 ja Pärnu Muusikafestival 2025. Spordisündmustest rahastatakse Otepääl toimuvat VIESSMAN FIS kahevõistluse maailmakarika etappi, Tallinnas korraldatavat motovõistluse FIM X-Triali MM-sarja finaaletappi ning Tartu Rattamaratoni raames peetavat UCI Gravel World Series sarja etappi.  Kokku

Soome turismisektori gala
Soomlased valisid Eesti parimaks välismaiseks reisisihtkohaks

Soome turismisektor tunnustas Soome turismiauhindade galal novembri algul aasta parimaid. Eesti edestas avalikul hääletusel Portugali ja Kreekat ning krooniti Soome aasta parimaks rahvusvaheliseks reisisihtkohaks. Võitjad selgitati välja soovitusindeksi küsitluse põhjal, kus nii reisihuvilised kui ka turismispetsialistid vastasid, kui suure tõenäosusega nad sihtkohta oma sõbrale või kolleegile soovitaksid. Juulis ja augustis läbi viidud küsitluses osales üle 13 400 hääletaja. Kuuendat korda toimunud Soome turismiauhindade gala tõi Vantaa lennujaama uude Clarion hotelli kokku ligi 500 turismiprofessionaali nii Soomest kui ka välisriikidest. Õhtu tipnes kaheteistkümne auhinnakategooria võitjate väljakuulutamisega. Tänavu esitati parima välismaise sihtkoha  kategooriasse 37 riiki, järgmisse vooru sai 15 ning neist lõpuks

Ettevõtluse auhind 2024: Eesti turismiäri koorekiht sai gurmaanide lemmikuks

Konkursi „Ettevõtluse auhind“ aasta turismiedendajate esikolmikust kaht puudutas Michelini tärnide maagia, mis tegi neist välismaiste toidugurmaanide lemmikud. Neile pakub konkurentsi Tartu au ja uhkus, mis on omalaadne mitte ainult Eestis. Lahepere Villa lugu on inspireeriv, sest see näitab, et kui sul on suur soov ja kirg, siis hakkab juhtuma imelisi asju. Villa perenaine Helen Vihtol on olnud terve elu kas ettevõtja või turundaja, juhtinud Eesti peakokkade ühendust. Kogu aja oli tal unistus teha oma restoran. „Vahel unistused ka täituvad. 2016. aastal otsustasime kaasaga osta mereäärse suvila koha, kuhu aeg-ajalt pakku pugeda,“ meenutab Vihtol. Harjumaalt Kloogarannast leidsid nad krundi, kus oli

Tagasi üles