Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Aitame leida ärikontakte

Sektoripõhine ärimissioon sihtturule võimaldab süvitsi tutvuda soovitud ekspordituruga. Eesmärk on saada ülevaade oma toote või teenuse võimalustest konkreetsel välisturul ja sõlmida uusi ärikontakte.

 

Nimi
Ärimissioonid eksporditurule
Hind
Täpsustatakse iga ärimissiooni juures

Kelle jaoks on ärimissioon mõeldud?

  • Ärimissioone korraldatakse erinevatesse sihtriikidesse sektoripõhiselt.
  • Ettevõttel on selge ekspordialane ambitsioon seoses valitud sihtriigiga ning võimekus turule sisenemiseks.
  • Olemas on valmis toode või teenus, millega saab kohe eksporti alustada, ning korrektne koduleht vähemalt inglise keeles.
  • Ettevõttel ei ole maksuvõlga ja tegemist ei ole raskustes ettevõttega.
  • Kandideerida ei saa ettevõtted järgmistes tegevusvaldkondades.
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Vassili Malõšev
Vassili Malõšev
Vecta Design OÜ projektijuht

“Oleme osalenud 2019 Saksamaa kontaktreisil, mis oli korraldatud EAS-i poolt. EAS võimaldas meid kohtuda suurte potentsiaalsete partneritega ning  laiendas ettevõtte silmaringi äri korraldamiseks Saksamaal.”

Miks osaleda ärimissioonil?

Uue ekspordituru võimalused selguvad kohapeal oludega tutvudes.

Nõu ja abi vastava turu eksperdilt

Kindlustunne turu sobivuse osas

Võimalus saada toimivaid ärikontakte

I etapp

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

II etapp

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

III etapp

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Projekti teekond

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Tulevased ärimissioonid

Kontakt

Kontakt

Tiina Truuväärt
kasvuprogrammide juht
Eestis arendatud ja toodetud autonoomne sõiduk sai loa sõita Jaapanis ilma turvaoperaatorita

Eesti isesõitva tehnoloogia ettevõtte Auve Techi poolt arendatud autonoomne sõiduk MiCa on saanud heakskiidu vastavalt Jaapani 4. taseme nõuetele ja alustanud tegevust avalikel tänavatel Taki linnas, Mie prefektuuris. „Neljas tase ehk juhita sõidud on iga isesõitva tehnoloogia arendamisega tegeleva ettevõtte püha graal,“ ütles Auve Techi asutaja Väino Kaldoja, lisades: „4. taseme kinnituse saamine Jaapanis ja avalikus liikluses on noore tehnoloogiaettevõtte jaoks suur arenguhüpe.“ Jaapanis on ligikaudu kakskümmend Auve Techi toodetud MiCa sõidukit, mis teenindavad igapäevaselt mitme väikese linna elanikke ja pakuvad liikuvuslahendusi segaliikluses. Enamik neist on haldatud Softbanki tütarettevõtte Boldly poolt ja rahastatud Jaapani valitsuse poolt. „Heakskiit juhita reisijateveo teenuse

EISi India projektijuht Grace Neha Nathaniel: India toidu- ja joogisektori ülevaade ning võimalused Eesti ettevõtetele

India toidu- ja joogitööstus on üks suurimaid maailmas, andes 3% riigi SKP-st ning prognoositavalt kasvades 2024–2030 perioodil muljetavaldava 8,7% aastase kasvumääraga (CAGR). India on maailma suuruselt teine toidutootja, olles juhtpositsioonil piima, kaunviljade ja vürtside tootmises ning olles üks viiest suurimast alkohoolsete jookide turust, kus domineerivad viski ja õlu, kirjutab EISi India projektijuht Grace Neha Nathaniel.  India toidu- ja joogisektori peamised arengusuunad:  Tervise- ja mahetoodete kasvav nõudlus: Terviseteadlikud tarbijad eelistavad üha enam mahetooteid (mille kasvumäär on 20% aastas), rikastatud toiduaineid ning tervist toetavaid jooke.  Mitmekesistuvad tarbijaharjumused: Linnastumine ja kasvav keskklass suurendavad nõudlust lisandväärtusega valmistoidu, hommikusöögihelveste, pasta, pagaritoodete ja kvaliteetsete alkohoolsete jookide

Ladude AirBnb: Talverehvide hoiustamise murest sündinud idufirma laienes Hispaania päikese alla

BoxBoxi asutajad Markus Evardson ja Kevin Kaldalu on pool elu olnud ettevõtjad. Nad on vaid veidi üle 20-aastased, aga nende eesmärk on muuta tööstust, kus enamik juhte ei ole neid mitte kaks, vaid kolm korda vanemad. Asutajad lõid ühe suurema superautode klubi Blacklist, enne kui nad uusi äri-ideesid otsides jõudsid eelmisel aastal BoxBoxini. “Superautode grupi asutasin siis, kui mul polnud juhilubagi. Mul oli jalgratas. Pole tähtis, mis sul on, sa pead olemas valmis asju ära tegema,” sõnas Kaldalu. Evardson, kes lõi Eesti esimese minilao juba aastate eest, pakkus välja hoiustamise platvormi loomise. Pärast seda kui nad talverehve maale lattu viies

Oktoobris väliskaubandus kasvas, Eesti päritolu kaupade eksport suurenes 17%

Statistikaameti andmetel kasvas kaupade eksport 2024. aasta oktoobris võrreldes eelmise aasta sama kuuga 12% ja import 10%. Jooksevhindades eksporditi kaupu ligi 1,7 miljardi euro ja imporditi ligi 2 miljardi euro eest. Kaubavahetuse puudujääk oli 303 miljonit eurot. Statistikaameti väliskaubanduse analüütik Jane Leppmets ütles, et mullusega võrreldes oli oktoobris väliskaubanduse kasv selle aasta suurim. „Reeksport ehk kaupade taasväljavedu kasvas oktoobris 5%, Eesti päritolu kaupade eksport aga koguni 17%. Samuti kasvas mullusega võrreldes Eesti päritolu kaupade osakaal koguekspordis, moodustades sellest tänavu oktoobris 66%. Enim eksporditi Eesti päritolu puitu ja puittooteid ning elektriseadmeid. Nende kaupade väljavedu ka kasvas enim,“ tõi Leppmets välja. Oktoobris eksporditi kaupadest

Kolmandas kvartalis kasvas teenuste eksport 8%

Statistikaameti ja Eesti Panga andmetel suurenes 2024. aasta kolmandas kvartalis teenuste eksport 8% ja import 2%. Jooksevhindades eksporditi teenuseid 3,2 miljardi ning imporditi 2,4 miljardi euro eest. Teenuste väliskaubandusbilansi ülejääk oli 751 miljonit eurot, mis on 180 miljoni euro võrra suurem kui aasta varem. Statistikaameti väliskaubanduse analüütik Jane Leppmets märkis, et teenuste väliskaubanduse kasvu mõjutasid kõige rohkem reisiteenused ning muud äriteenused. „Euroopa Liidu liikmesriikidesse suurenes teenuste eksport kolmandas kvartalis 8% ja import nendest 4%. Euroopa Liidu välistesse riikidesse kasvas teenuste eksport samuti 8%, kuid import neist kahanes 4%. Viimast mõjutas eelkõige teenuste sisseostu vähenemine Ameerika Ühendriikidest,“ tõi Leppmets välja. Teenustest eksporditi kolmandas

Tagasi üles