Vaata peasisu Rahastanud Euroopa Liit kaksilogo, (EST)

Aitame leida ärikontakte

Sektoripõhine ärimissioon sihtturule võimaldab süvitsi tutvuda soovitud ekspordituruga. Eesmärk on saada ülevaade oma toote või teenuse võimalustest konkreetsel välisturul ja sõlmida uusi ärikontakte.

 

Nimi
Ärimissioonid eksporditurule
Hind
Täpsustatakse iga ärimissiooni juures

Kelle jaoks on ärimissioon mõeldud?

  • Ärimissioone korraldatakse erinevatesse sihtriikidesse sektoripõhiselt.
  • Ettevõttel on eelnev ekspordikogemus ja ärimissiooni sihtriigi turule sisenemine või seal kasvamine osa ettevõtte ekspordistrateegiast
  • On olemas ekspordivõimekus ja kohene valmisolek oma toote/teenuse valitud sihtriiki eksportimiseks.
  • Lisandväärtuse tase töötaja kohta on võrdne vähemalt sektori keskmise tasemega (EMTAKi jao tasandil).
  • Tööjõukulu tase töötaja kohta on võrdne vähemalt Eesti keskmise tööjõukuluga;
  • Panustab TA&I tegevustesse, ning kelle tehnoloogia on valmis turule sisenemiseks
  • Ettevõttel ei ole maksuvõlga ja tegemist ei ole raskustes ettevõttega.
  • Kandideerida ei saa ettevõtted järgmistes tegevusvaldkondades.
  • Programmis osalemine on ettevõtte jaoks vähese tähtsusega abi.
Vaata, mis on sinu ettevõtte VTA jääk

Kogemuslood

Tutvu programmis osalenute tagasisidega

Vassili Malõšev
Vassili Malõšev
Vecta Design OÜ projektijuht

“Oleme osalenud 2019 Saksamaa kontaktreisil, mis oli korraldatud EAS-i poolt. EAS võimaldas meid kohtuda suurte potentsiaalsete partneritega ning  laiendas ettevõtte silmaringi äri korraldamiseks Saksamaal.”

Miks osaleda ärimissioonil?

Uue ekspordituru võimalused selguvad kohapeal oludega tutvudes.

Nõu ja abi vastava turu eksperdilt

Kindlustunne turu sobivuse osas

Võimalus saada toimivaid ärikontakte

I etapp

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

II etapp

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

III etapp

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi või Euroopa Liidu taasterahastu „NextGenerationEU“ vahenditest.

Projekti teekond

Ettevalmistus ärimissiooniks

 

  • Toimub kohtumine kõigi osalejate, korraldustiimi ning konsultandi vahel, kus räägitakse läbi kõik ärimissiooniga seonduv.
  • Konsultant täpsustab individuaalsel kohtumisel ärimissioonil osaleva Eesti ettevõtte profiili ja eesmärgid seoses sihtriigiga.
  • Sihtriigi konsultant alustab tööd ettevõtjale sobivate kontaktide leidmiseks.

Ärimissioon sihtriigis

Ärimissiooni programm sihtriigis toetab sellele seatud eesmärki  – saada kasulikku turuinfot ja luua uusi ärikontakte. Ärimissiooni programm  võib sisaldada erinevaid kohtumisi valdkonna ekspertide, liitude esindajate ja teiste oluliste sektori esindajatega. Samuti võib see sisaldada huvipakkuvate ettevõtete või teadusasutuste külastusi (vajadusel ka kohtumisi valitsemisasutustes) ja võrgustusmisüritusi. Konkreetne sihtturg ja sektor tingib ka ärimissiooni formaadi. Ärimissiooni raames korraldame osalevatele ettevõtetele kuni viis individuaalset kohtumist potentsiaalsete klientidega. 

  • Kohtumised korraldatakse igale osalejale individuaalselt, lähtudes osaleja tegevusalast ja huvist.
  • Kohtumiste eesmärk on toimivate ärikontaktide loomine, kuid ka tagasiside saamine oma tootele/teenusele ja arusaamine oma võimalustest sihtriigis.
  • Ärimissiooni pikkuseks on reeglina 3 päeva (Euroopas), kaugemate sihtkohtade korral kuni 5 päeva.

Järeltegevused

  • Ettevõtja arendab saadud kontaktidega koostööd edasi.
  • Võtame osalejaga ühendust aasta pärast ärimissiooni toimumist, et hinnata kontaktreisi kasulikkust ettevõtjale.

Teenust rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi või Euroopa Liidu taasterahastu „NextGenerationEU“ vahenditest.

Tulevased ärimissioonid

Kontakt

Kontakt

Ille Metsla
projektijuht
Eesti auhinnatud käsitöödžinni edu Aasias: Junimperium saatis juba kuu pärast Foodexi messi esimese tellimuse Jaapanisse

Eesti auhinnatud käsitöödžinnivabrik Junimperium astus kindla sammuga Aasia turule, saates vaid kuu pärast osalemist Tokyo Foodexi messil esimese tellimuse Jaapanisse. Sealsed kohalikud baaripidajad ja maaletoojad hindasid kõrgelt nii Junimperiumi unikaalseid maitseid kui ka rahvusvahelisi tunnustusi. Ettevõtte kogemus näitab, et hästi läbimõeldud messiosalus ja tugev toode võivad kiiresti viia uue ekspordituruni. Jaapan – uus tärkav turg käsitöödžinnile Junimperiumi juhatuse liige Priit Põldmäe meenutab, et tänavusele Foodexi messile Jaapanis mindi lootusrikkalt, ent siiski realistlike ootustega: „Oleme varasemalt osalenud suurematel messidel nii Londonis kui Berliinis, aga koos Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) messile minek oli meile esmakordne,“ ütleb Põldmäe. „Jaapan tundus meile põnev

Hansa Liidu jälgedes: Eestit külastab kõrgetasemeline Saksamaa äridelegatsioon

23.-25. aprillini võõrustab Eesti kõrgetasemelist Saksamaa äridelegatsiooni, kuhu kuuluvad Hamburgi ja Lübecki sadamate ning logistikasektori juhid, ettevõtjad ja poliitikakujundajad. Visiidi eesmärk on tugevdada Eesti ja Saksamaa vahelist majanduskoostööd. Eestisse saabuvad teiste seas Lübecki linnapea Jan Lindenau, Hamburgi majandus- ja innovatsiooniministeeriumi sadamate ja logistika direktor Niels Wiecker, Lübecki sadama juht Sebastian Jürgens, Hamburgi sadama Euroopa regiooni juht Marina Basso Michael ning mitmed ettevõtjad. Visiidi fookuses on kestlikud transpordikoridorid, digitaliseerimine ja innovatsioon sadamate ning logistikasektori arendamisel. „Merekaubandus on meie rahvaid ühendanud sajandeid – seda pärandit illustreerib hästi Hansa Liidu võimas võrgustik, mis sidus omavahel meie tähtsamad sadamad. Tänasel ebastabiilsel geopoliitilisel ajastul on

Eesti päikesekatuste tootja Roofit.Solar kasvatas ekspordimahtu 90% ja laieneb USA turule: “Oleme leidnud tugeva kohaliku partneri.”

Eesti tehnoloogiaettevõte Roofit.Solar, mis on tuntud oma esteetiliste ja energiatõhusate integreeritud päikesekatuste poolest, on jõuliselt laienemas üleilmsele turule. Nende lahendused on esindatud juba 25 riigis ja 95% nende toodetest läheb ekspordiks, kuid nüüd on fookus suunatud veelgi suurematele sihtturgudele – eeskätt Põhja-Ameerikasse. Ettevõtte tegevjuht Andres Anijalg selgitab, mis oli ettevõtte eelmise aasta ekspordimahu kasvu taga ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid. Pool müügist tuleb kuuelt eksportturult Roofit.Solari tegevjuht Andres Anijalg kinnitab, et ettevõtte peamised eksporditurud on Saksamaa, Austria, Šveits (DACH regioon), Ühendkuningriik ning nüüd üha rohkem ka USA ja Kanada. “Need turud moodustavad umbes poole meie kogumüügist, kuna sealne nõudlus meie

D’DIFFERENCE’i unikaalne juuksemask võitis ilutööstuse messil Cosmoprof Worldwide 2025 CosmoTrends tunnustuse

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS) koostöös Organic Estonia MTÜ-ga viis kaheksa Eesti ettevõtet ühisstendiga rahvusvahelisele ilutööstuse messile Cosmoprof Worldwide 2025, mis toimus 20.-22.03 Bolognas. Eesti brändi D’DIFFERENCE toode Fast & Glorious Liquid Hair Mask märgiti “TUNNUSTATUD” tooteks kõrgelt hinnatud CosmoTrends Report 2025 aruandes. D’DIFFERENCE brändijuht Carmen Kibur: “Tegemist ainulaadse tootega juuksehooldusturul, mis annab juustele sekunditega peegelläike, kiirendab juuste kuivamist pärast pesu ja lihtsustab kammitavust ning niisutab juukseid põhjalikult. Kasutada võivad juuksemaski kõik, kes soovivad saavutada lamineeritud juuste efekti kodustes tingimustes.” Cosmoprof Awards konkursile saadetud toodete valikust koostab BEAUTYSTREAMS’i ekspertide meeskond iga-aastase CosmoTrends Report aruande, kogumaks kokku ülemaailmsed ilutrendid, mis kerkivad

Ülemaailmne huvi: Tengelpung leidis messil kliente igalt kontinendilt

Eesti ettevõte Be Secured kaubamärk Tengelpung äratas hiljuti Hispaanias, Barcelonas toimunud rahvusvahelisel IT-messil MWC erinevate riikide ametnike ja küberturvalisuse spetsialistide seas tähelepanu oma häkkimiskindlate turvakottide, -taskute ja -karpidega. Eesootavad kuud tulevad ettevõttele tihedad: kui kõigi huvilistega müügitehinguni jõutakse, on ettevõttel vaja toota kuni paartuhat turvataskut ja -kotti. Eriliseks teeb Tengelpunga kotid ja -taskud see, et need kaitsevad väliselt nutiseadmeid häkkerite rünnakute eest. See on oluline näiteks palju reisivate poliitikute ja valitsuse liikmete, ametnike ning ettevõtjate jaoks, et oma digiseadmeid kaitsta ja vältida petturite ohvriks langemast. Näiteks nende kõige väiksem toode, RFID-kaitsega turvatasku, on mõeldud pangakaartide, ID-kaartide ja autovõtmete kaitseks signaalivaraste

Tagasi üles