Vaata peasisu
Võimalused

Leia sihtturg

Vali riik

eksport Keeniasse

  • Keenia on suuruselt 100. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Keeniasse eksporditud kaupade väärtus oli 1,93 miljonit eurot. 50 miljoni elanikuga Keenia majandus moodustab 46% kogu Ida-Aafrika SKP-st.

NB! 2025. aastal valmis põhjalik Keenia turule sisenemise strateegia, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

Vali riik

Lõuna-Korea

  • Lõuna-Korea on suuruselt 33. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Korea Vabariiki eksporditud kaupade väärtus oli 70,6 miljonit eurot ja Korea Vabariigist imporditud kaupade väärtus oli 96,2 miljonit eurot.

eksport Jaapanisse

  • Jaapan on suuruselt 26. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Jaapanisse eksporditud kaupade väärtus oli 94,2 miljonit eurot ja Jaapanist imporditud kaupade väärtus oli 52 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmis põhjalik Jaapani turule sisenemise strateegia, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport Indiasse

  • India on suuruselt 29. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Indiasse eksporditud kaupade väärtus oli 76,5 miljonit eurot ja Indiast imporditud kaupade väärtus oli 81,9 miljonit eurot.

NB! 2025. aastal valmis põhjalik India turule sisenemise strateegia, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport araabia ühendemiraatidesse

  • Araabia Ühendemiraadid on suuruselt 36. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Araabia Ühendemiraatidesse eksporditud kaupade väärtus oli 62,7 miljonit eurot ja Araabia Ühendemiraatidest imporditud kaupade väärtus oli 35,2 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmisid põhjalikud Laheriikide (Katar, Saudi-​Araabia ja Araabia Ühendemiraadid) turgudele sisenemise strateegiad, mis on nüüd kättesaadavad kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

Vali riik

eksport ühendkuningriiki

  • Suurbritannia on suuruselt 11. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal eksporditud kaupade väärtus oli 438 miljonit eurot ja imporditud kaupade väärtus oli 219 miljonit eurot.

NB! 2024. aastal valmis põhjalik Ühendkuningriigi turule sisenemise strateegia, mis on kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport rootsi

  • Rootsi on suuruselt 3. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Rootsi eksporditud kaupade väärtus oli 1,55 miljardit eurot ja Rootsist imporditud kaupade väärtus oli 1,62 miljardit eurot.

eksport poolasse

  • Poola on suuruselt 8. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Poolasse eksporditud kaupade väärtus oli 652 miljonit eurot ja Poolast imporditud kaupade väärtus oli 1,68 miljardit eurot.

Eksport Norrasse

  • Norra on suuruselt 9. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Norrasse eksporditud kaupade väärtus oli 585 miljonit eurot ja Norrast imporditud kaupade väärtus oli 165 miljonit eurot.

eksport Prantsusmaale

  • Prantsusmaa on suuruselt 13. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Prantsusmaale eksporditud kaupade väärtus oli 373 miljonit eurot ja Prantsusmaalt imporditud kaupade väärtus oli 428 miljonit eurot.

NB! 2025. aastal valmis põhjalik Prantsusmaa turu ülevaade, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

eksport Soome

  • Soome on suuruselt 1. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Soome eksporditud kaupade väärtus oli 2,74 miljardit eurot ja Soomest imporditud kaupade väärtus oli 2,72 miljardit eurot.

eksport Saksamaale

  • Saksamaa on suuruselt 5. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Saksamaale eksporditud kaupade väärtus oli 1,27 miljardit eurot ja Saksamaalt imporditud kaupade väärtus oli 2,38 miljardit eurot.

NB! 2025. aastal valmis põhjalik Saksamaa turu ülevaade, mis on nüüd kättesaadav kõigile Eesti ettevõtjatele, kes sealsest turust huvitatud.

Eksport Taani

  • Taani on suuruselt 10. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Taani eksporditud kaupade väärtus oli 493 miljonit eurot ja Taanist imporditud kaupade väärtus oli 392 miljonit eurot.

Vali riik

eksport ameerika ühendriikidesse

  • Ameerika Ühendriigid on suuruselt 6. Eesti ekspordipartner. 2024. aastal Ameerika Ühendriikidesse eksporditud kaupade väärtus oli 714 miljonit eurot ja Ameerika Ühendriikidest imporditud kaupade väärtus oli 315 miljonit eurot.

Küsi nõu eksperdilt

  • India turu ülevaade
  • Sektoripõhine taustinformatsioon
  • Ärikontaktide loomine
  • Riskid ja võimalused turule sisenemisel
  • Toote sobivuse hindamine
  • Regulatsioonid ja piirangud

äritegevus indias

Pärast iseseisvuse saavutamist on India toiminud poolsotsialistliku riigina, kus erasektori osalemine, väliskaubandus ja välismaised otseinvesteeringud on valitsuse range kontrolli all.
Uuri lähemalt

Hindi keel on riigikeel, peale selle on veel 22 ametlikku keelt. Äriringkondades on peamine keel inglise keel, millest on suur abi alles turule tulevatel ettevõtetel.

Olenemata sellest, kui palju on teil kogemust välisturgudel tegutsemisega, on tähtis silmas pidada India turu ainulaadust ja olla valmis pakkuma tooteid või lahendusi, mis on loodud just sellele turule kõige kulutõhusamal moel. Uuri lähemalt

 

Välisettevõtted saavad India turgu teenindada, eksportides oma kaupu otse, seades sisse kohapealse kontori või kasutada kohalikke turustajaid. Uuri lähemalt

Kindlasti on vaja India puhul end kurssi viia viisanõuete, tolliteabe ja maksusüsteemiga. Uuri lähemalt

 

Kogemuslood
EISi India ekspordinõunik: äsja valminud India turu strateegia säästab Eesti ettevõtjatele märkimisväärselt aega ja ressursse

India suur majanduslik potentsiaal ja kiiresti arenevad tööstusharud loovad uusi võimalusi Eesti ettevõtetele, eriti eksportijatele ja idufirmadele. Mitmekesine majandus, tugev tehnoloogia-, tootmis- ja teenindussektor ning kiiresti kasvav siseturg teevad Indiast atraktiivse sihtkoha Eesti firmadele, kes soovivad Aasias kanda kinnitada. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) India ekspordinõunik Vinod Basliyali sõnul on äsja valminud India turule sisenemise strateegia eesmärk aidata veel rohkematel Eesti ettevõtetel antud turul jalg ukse vahele saada ja edukalt läbi lüüa. „Eesti ettevõtetele on peamine sõnum see, et India ei ole üksainus turg, vaid koosneb mitmekesistest osariikidest, millest igaühel on oma võimalused ja regulatiivsed eripärad. Strateegia keskendumine kõrge potentsiaaliga

Kogemuslood
India ekspordipäev: kõige olulisem on kohalolu ja kohalikud partnerid

Sel nädalal toimus välisministeeriumis India ekspordipäev, mis tõi kokku Eesti ja India ettevõtjad ja riigiesindajad, et jagada teadmisi ja kogemusi India ärikeskkonnast ning luua uusi ärikontakte. Päeva avas välisministeeriumi kantsler Jonatan Vseviov, kes tõi välja, et India majandus on viimase 10 aastaga kahekordistunud. „India kasv on olnud hüppeline, aga potentsiaali on veel palju rohkemaks. Selline hüppeline kasv loob võimalusi ka Eestile. Kasutage need võimalused ära,“ soovitas Vseviov äriseminaril osalejatele. Ettevõtjaid tervitas ka Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) juhatuse liige Sigrid Harjo ning seejärel vestlesid Eesti suursaadik Indias Marje Luup ja India suursaadik Eestis Shri Ashish Kumar Sinha ärikultuuri ja -võimaluste

Kõik postitused
Eduka ärimissiooni tulemus: Balsnack saadab esimese merekonteineritäie kartulivahvleid India poole teele – kokku 40 000 pakki

Eelmisel aastal osales kümme Eesti ettevõtet India ärimissioonil ja nüüdseks on osa neist juba esimese laadungi oma kaupu teise maailmaotsa teele saatnud. Varsti peaks leidma India poelettidelt näiteks Saku õlut ja Balsnacki kartulivahvleid. India ärimissiooni, millest võttis osa kümme Eesti toidu- ja joogisektori firmat, korraldasid ühiselt Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS),regionaal- ja põllumajandusministeerium, Eesti suursaatkond New Delhis(välisministeerium) ja Eesti toiduliit. Sellised äridelegatsioonide visiidid võimalikele eksporditurgudele on Balsnacki ekspordijuhi Marko Utsari sõnul Eesti ettevõtetele väga kasulikud. “Kui väike firma läheb üksi kaugesse ja äriliselt tundmatusse suurriiki, on palju raskem leida ärikontakte,” märgib Utsar. „India on rahvaarvult maailma suurim turg, seega võivad

Kõik postitused
Saku Õlletehas alustas eksporti Indiasse

Saku Õlletehas laieneb maailma ühele suurimale ja kiiremini kasvavale turule – ligikaudu 1,4 miljardi elanikuga Indiasse. Saku Õlletehase toodangust jõuavad Indias poelettidele Saku Originaal, Saku Kuld, Rock IPA ja Saku On Ice. Esimene kogus tooteid peaks jõudma India poelettidele juba juuli teises pooles. Saku Õlletehase peamised eksporditurud on traditsiooniliselt Läänemere ümbruse ja erinevad muud Euroopa riigid. Aastaid on Saku eksportinud oma tooteid Islandile, Saksamaale, Küprosele, Kreekasse, Hispaaniasse ja Slovakkiasse ning kaugematesse riikidesse, nagu Araabia Ühendemiraadid, Hiina ja Austraalia. Möödunud aastal lisandusid uute eksporditurgudena Malta, Rumeenia ning 130 miljoni elanikuga saareriik Jaapan. Tänavu alustab Saku Õlletehas aga oma seni suurimale turule

Kõik postitused
Kosilased himustavad Eesti haridusidu ALPA Kids

Eesti haridustehnoloogia ettevõte ALPA Kids, mis tegutseb hetkel kaheksal välisturul, kasvab nii kiiresti, et kasutajaskonna tempokas suurenemine on äratanud huvi mitmete suurettevõtete hulgas. „Oleme saanud juba mitmeid ettepanekuid väljaostuks, seejuures veel riskikapitali kaasamatagi,“ ütles ALPA Kidsi kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles. ALPA Kids loob õppemänge 3-8aastastele lastele. Ettevõte eristub teistest õppemängude arendajatest eelkõige emakeelsete ja lokaliseeritud õppematerjalide pakkumisega. „Meie mängud arvestavad iga riigi unikaalseid kultuurilisi eripärasid, et lapsed tunneksid end õpikeskkonnas koduselt ja saaksid uusi teadmisi paremini seostada ümbritseva keskkonnaga,“ selgitas ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kelly Lilles.See tähendab, et kuigi ALPA Kidsi digiõppemängude mängumehaanika on kõigil eksporditurgudel sama, siis sisu